AnonymBruker Skrevet 10. mars #1 Skrevet 10. mars Dere som kjøper interiørblader:Hva gjør dere med de etter at de er lest? Hvor lenge sparer dere på de? Jeg kjøper nesten aldri blader lenger, men kjøpte en del før. Det var min lille luksus i hverdagen. Jeg sparte på de og leste de om og om igjen. Har kvittet meg med en del av de, men sliter litt med å kaste ut alle😅 Anonymkode: 6444d...8eb
AnonymBruker Skrevet 11. mars #2 Skrevet 11. mars De interiørbladene jeg har, har jeg fått av ei venninne, så hun gir de bort. Selv leser jeg endel blader på biblioteket/evt. låner med hjem, - de har et rikholdig utvalg. Anonymkode: 7c62f...7b8
AnonymBruker Skrevet 11. mars #3 Skrevet 11. mars Hadde aldri kjøpt blader, nå er jo alt tilgjengelig på nett. Anonymkode: 55024...33c
AnonymBruker Skrevet 11. mars #4 Skrevet 11. mars Her sparer jeg på de, jeg leser de igjen og må ha de med ut i hagen eller verandaen. Anonymkode: 97cc3...d26
AnonymBruker Skrevet 11. mars #5 Skrevet 11. mars Jeg abbonnerer på Lev Landlig, de kan jeg lese flere ganger! Er også glad i Hage liv og uterom, de holder seg også godt. Bruker de som inspirasjon! Alle andre blader leser jeg på Flipp. Interiørmagasiner tåler sjeldent tidens tann! Ikke verdt å samle på. Anonymkode: a3d0b...2d0
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg abbonnerer på Lev Landlig, de kan jeg lese flere ganger! Er også glad i Hage liv og uterom, de holder seg også godt. Bruker de som inspirasjon! Alle andre blader leser jeg på Flipp. Interiørmagasiner tåler sjeldent tidens tann! Ikke verdt å samle på. Anonymkode: a3d0b...2d0 Hageliv**** Anonymkode: a3d0b...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars #7 Skrevet 11. mars Jeg kjøpte mye av det for 15 år siden, og de har jeg kastet. Anonymkode: d6ea1...083
AnonymBruker Skrevet 11. mars #8 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg abbonnerer på Lev Landlig, de kan jeg lese flere ganger! Er også glad i Hage liv og uterom, de holder seg også godt. Bruker de som inspirasjon! Alle andre blader leser jeg på Flipp. Interiørmagasiner tåler sjeldent tidens tann! Ikke verdt å samle på. Anonymkode: a3d0b...2d0 Lev landlig her og . Har flere årganger sortert etter mnd. Slik finner jeg inspirasjon etter som året går,for "landlig" er min stil . Anonymkode: 277ae...252
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå