AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:15 #21 Skrevet onsdag kl. 13:15 Har ikke brukt det på lenge da jeg har skiftet arbeidstider og ikke rekker innom plassene i byen her på vei hjem lenger, men brukte det mye før. Tidligere passet det perfekt med reisen hjem fra jobb! Bruker det fremdeles litt på hytta og der er jeg fornøyd med Meny og et par lokale bakerier. En venninne bruker det fremdeles mye i sin by. Hun er mest fornøyd med frokost fra hoteller og et par bakerier hun også. Anonymkode: d77ab...8c6
Hatsumomo Skrevet onsdag kl. 13:18 #22 Skrevet onsdag kl. 13:18 Momio skrev (16 timer siden): Jeg lurer på om noen av dere bruker Too good to go lenger, hva dere synes om innhold, variasjon og mengde, kontra pris? Tidligere opplevde jeg at posene alltid var verdt prisen selv om jeg ikke kunne påvirke innholdet. Utsalgsstedene la seg på et minimumsbeløp, og ofte la de litt ekstra i posen. Dermed følte jeg at jeg gjorde et kupp, i tilegg til at det var bra fra et miljøperspektiv. Nå opplever jeg at innholdet alltid er på minimumsbeløpet, at varer som ikke kan selges igjen neste dag ligger igjen i butikkhyllene (feks på det lokale bakeriet). De har dessuten begynte med dynamisk prising slik at jeg nå må betale mer for mindre, og ofte dårligere kvalitet enn tidligere. Jeg vurderer nå å slette appen. Jeg vil selvsagt redde mat fra et miljøperspektiv, men jeg føler jeg like så godt kan velge varene selv fra datohylla når prisene blir som de har blitt. Hva er deres meninger og erfaringer med tgtg? Jeg sluttet for jeg opplever det samme som deg. De skal alltid lage et godt tilbud - det gjelder alle sånne apper - og skal de ødelegge tilbudet når det går godt, for å enten spare penger eller tjener mer penger. Sånn dritt-managment gidder jeg ikke støtte.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:08 #23 Skrevet onsdag kl. 17:08 Jeg bor i en liten by i en mellomstor kommune. Jeg har brukt TGTG til og fra i flere år. Noen steder er kjemperause når det gjelder innhold, mens andre er under minimum eller svinger mellom minimum og helt ok. Det er enkelte steder jeg ikke kommer til å bruke igjen, mens det er andre steder jeg handler fra med jevne mellomrom. Best på innhold hos oss er faktisk en bensinstasjon. Det bakeriet som deltar har god kvalitet, men er litt gjerrig på mengdene. Anonymkode: db8f3...31c 1
Grimstadgutten Skrevet onsdag kl. 17:59 #24 Skrevet onsdag kl. 17:59 På narvesen fikk jeg kun boller. Aldri mer der nei.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:34 #25 Skrevet onsdag kl. 18:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bor i en liten by i en mellomstor kommune. Jeg har brukt TGTG til og fra i flere år. Noen steder er kjemperause når det gjelder innhold, mens andre er under minimum eller svinger mellom minimum og helt ok. Det er enkelte steder jeg ikke kommer til å bruke igjen, mens det er andre steder jeg handler fra med jevne mellomrom. Best på innhold hos oss er faktisk en bensinstasjon. Det bakeriet som deltar har god kvalitet, men er litt gjerrig på mengdene. Anonymkode: db8f3...31c Sånn er det i "min" by også. Svinger veldig i kvalitet og mengde. Verste var Edgars som kostet 149, verdien var 500kr. Fikk 1 bolle med dubaikrem, en tørr bolle og ett hardt brød... Anonymkode: eb149...343
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:34 #26 Skrevet onsdag kl. 18:34 Grimstadgutten skrev (35 minutter siden): På narvesen fikk jeg kun boller. Aldri mer der nei. Dette hadde jeg og kuttet ut Anonymkode: 65675...0ff
C8H10N4O2 Skrevet onsdag kl. 19:22 #27 Skrevet onsdag kl. 19:22 Det vi bodde før hadde den ene nærbutikken ferskvaredisk. Tgtg derfra var som regel en ordinær handlepose full med varmmat, et brød, litt småbakst og litt frukt/grønt. Masse mat for pengene. Her vil bor nå, er det bakevarer, frukt/grønt og andre datovarer som f.eks pålegg og yoghurt. Spesielt på den ene butikken er det gjerne masse småbakst. Valuta for pengene der og. Den verste tgtg-posen jeg har opplevd var den gangen vi var ca halvannen time hjemmefra og bestemte oss for å teste tgtg fra et bakeri. Noe av det første vi gjorde på byturen var å hente posen. Det vi fikk var kanskje 6-7 frosne brød. Ingenting annet. Vi var som sagt langt hjemmefra, og noen timer før vi i det hele tatt skulle vende nesa hjemover. Selvfølgelig tina brødene i løpet av dagen, og måtte i hovedsak kastes.
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #28 Skrevet 15 timer siden Jobber i butikk som har TgTg. Problemet for meg er at det er strenge retningslinjer på prisen. Hos oss koster en pose 59 kr og verdien skal vere på ca 150-170 kr. Det er beskjeden fra TgTg som vi er pliktige til å følge, blir vi tatt i noe annet kan vi måtte betale gebyr til dem (ikke spørr meg hvorfor for jeg aner ikke). Jeg prøver å variere hva jeg har i posen men kan jo ikke ta hva som helst. Er ikke hver dag jeg har frukt som er passende feks. Legger alltid til side frukt/grønt i løpet av dagen om jeg finner noe som er fult brukbart men som jeg vet ikke vil bli solgt, sjekker dato disken og tar brød/boller til slutt. Noen dager er det bare mye brød igjen og ingenting annet, andre dager kan jeg ha oppi blomkål, pålegg og smoothie feks. Prøver å styre unna dyre varer da de påvirker hvor mye annet jeg kan ha i, tenker det må vere gøyere å få feks 1 smoothie, noe pålegg, kjeks og et brød fremfor 1 pk røkelaks og noen rundstykker. Men igjen, kommer an på hva som er tilgjengelig i butikken. Vi har ikke lov å legge oppi varer som fremdeles er fint salgbare eller som har passert dato, så da blir vi svært begrenset. Håper noen her får mer forståelse for posene da om de noen ganger er kjipere enn andre Anonymkode: 8ff31...2d6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå