AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Trenger litt tips til hvordan best mulig håndtere å komme gjennom denne oppstarten på Zoloft. Jeg vet jo at alle opplever oppstarten forskjellig og får ulike symptomer, men hva gjorde dere? Jeg føler jo at jeg er i et slags limbo, men vil jo ha det best mulig for ekstra uro går over og virkningen setter inn Anonymkode: d5c24...4e0
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Har noen tips, men jeg tenker at det kommer helt an på om du får noen bivirkninger under oppstart, i såfall hva og hvor sterke de eventuelt er. Greier du å holde ut, så gjør du det. Vær snill med deg selv, velg enkle løsninger og prøv å "kos" deg så godt du kan. Snacks og god mat hvis du greier å spise, take away? Kanskje et seriemaraton? Legge deg tidlig hvis du klarer å sovne... Har du noen nære du kan støtte deg på? Jeg hadde søsteren min hos meg under min medisinoppstart fordi jeg var så redd for hvordan det skulle gå (det gikk kjempefint). Greier du ikke å holde ut så er det legetime som gjelder. Det er mye legen kan gjøre for å hjelpe deg gjennom de første ukene! Blir du kvalm kan du få kvalmestillende, får du økt angst kan du kanskje få beroligende medisin, sykemelding f.eks. Anonymkode: d4d5c...7c4
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Ts her! Ja det er spesielt økt angst, uro og nedstemthet jeg tenker på. Anonymkode: d5c24...4e0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå