AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:52 #1 Skrevet tirsdag kl. 16:52 Hva tenker du om at de kjekkeste mennene alltid får kjæreste når de vil? Og at grunnen ikke bare er at de er kjekke, men også snille, modne, reflekterte, trofaste og gode menn? Tror du at det er løgn? Anonymkode: 4f20b...f70 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:05 #2 Skrevet tirsdag kl. 17:05 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva tenker du om at de kjekkeste mennene alltid får kjæreste når de vil? Og at grunnen ikke bare er at de er kjekke, men også snille, modne, reflekterte, trofaste og gode menn? Tror du at det er løgn? Anonymkode: 4f20b...f70 Jeg tror ikke at kjekke menn er noe snillere enn stygge menn. Snarere tvert imot hvis man først skal dra mange under samme kam. Det samme gjelder forøvrig kvinner - det finnes noen virkelig snille og modne kvinner som er upene å se til. Anonymkode: 01926...d0a 1
Mona123 Skrevet tirsdag kl. 17:08 #3 Skrevet tirsdag kl. 17:08 Det er jo nettopp at de ikke tror at dette er en løgn som er en av fundamentene til denne bevegelsen? 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:34 #4 Skrevet tirsdag kl. 17:34 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg tror ikke at kjekke menn er noe snillere enn stygge menn. Snarere tvert imot hvis man først skal dra mange under samme kam. Det samme gjelder forøvrig kvinner - det finnes noen virkelig snille og modne kvinner som er upene å se til. Anonymkode: 01926...d0a Min erfaring er at det er sant, jo kjekkere, jo bedre generelt. De mindre pene mennene behandlet meg dårligere. Tror det er en blanding av bekreftelse og at de trodde de var kjekkere enn de var. Men selvfølgelig finnes det gode mennesker med alle type utseende, også kvinner. Mona123 skrev (24 minutter siden): Det er jo nettopp at de ikke tror at dette er en løgn som er en av fundamentene til denne bevegelsen? Trodde det betydde at kvinner kun går etter dårlige menn, kun fordi de er kjekke jeg. Såkalte «Chads». Anonymkode: 4f20b...f70 1
Strigiformes Skrevet tirsdag kl. 17:35 #5 Skrevet tirsdag kl. 17:35 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hva tenker du om at de kjekkeste mennene alltid får kjæreste når de vil? Og at grunnen ikke bare er at de er kjekke, men også snille, modne, reflekterte, trofaste og gode menn? Tror du at det er løgn? Anonymkode: 4f20b...f70 Jeg tror at de 'kjekkeste' mennene har det verst. Er mange overfladiske damer der ute. Jeg tror det kommer an på øyet som ser. Det er det jeg tror. 3
Trolltunge Skrevet tirsdag kl. 17:50 #6 Skrevet tirsdag kl. 17:50 Snille, modne, reflekterte, trofaste og gode menn blir ut fra de egenskapene kjekke nok til å ikke forbli single, selv om de ikke har perfekt utseende. Og selv om det aldri har hengt en hale av kvinner bak dem har minst en kvinne konkludert med at de er verdens beste, og den de elsker. Jeg er 50 år og kan slå fast at samtlige menn jeg har kjent og kjenner som er snille, modne, reflekterte, trofaste og gode menn fikk seg partner og familie. Uansett hvor sjenerte, tafatte ovenfor jenter og usikre de var som unge, og selv om de ikke hadde eller har noe perfekt utseende. (Noe svært få har.) 4 5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:18 #7 Skrevet tirsdag kl. 18:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker du om at de kjekkeste mennene alltid får kjæreste når de vil? Og at grunnen ikke bare er at de er kjekke, men også snille, modne, reflekterte, trofaste og gode menn? Tror du at det er løgn? Anonymkode: 4f20b...f70 Jeg er incel men ikke kvinnehater. Jeg tenker at jeg har noe de samme trekkene du nevner, men at dette bare er en forutsetning for å få noen. Det hjelper ikke å bare å ha disse trekkene . Anonymkode: be088...217 2
Druid Skrevet tirsdag kl. 18:22 #8 Skrevet tirsdag kl. 18:22 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker du om at de kjekkeste mennene alltid får kjæreste når de vil? Og at grunnen ikke bare er at de er kjekke, men også snille, modne, reflekterte, trofaste og gode menn? Tror du at det er løgn? Anonymkode: 4f20b...f70 Helt klart. Og det er ikke ubestridt engang. Det finnes absolutt ingen grunn til å fantasere om at «kjekke menn» er mer snille, modne, reflekterte, trofaste eller på andre måter «gode», enn gjennomsnittet; selv ikke i forhold til «incels» eller «kvinnehatere». Det at incels kritiserer kvinners overfladiskhet i møte med røde flaggborger, og kvinnelige golddigger, handler om manglende forståelse av statestikk 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:27 #9 Skrevet tirsdag kl. 18:27 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Trodde det betydde at kvinner kun går etter dårlige menn, kun fordi de er kjekke jeg. Såkalte «Chads». Anonymkode: 4f20b...f70 Jeg skal ikke påstå at jeg kjenner alle deler av incel-ideologien men for meg virker det som en miks av : 1. Kyniske ståsteder som de fleste menn og mange kvinner kan si seg noe enig i * Noen er mer ettertraktet enn andre. De som er mest ettertraktet enn andre kan i større grad velge hvem de vil ha selv * Menn er på tilbudssiden mhp one night stands mens forholdsmarkedet er mer symmetrisk * Apper har gitt ulikt utslag for menn og kvinner * Likestilling og kvinnefrigjøring har endret relasjonen mellom menn og kvinner 2. Med mer ekstreme ståsteder * det nytter ikke - gi opp * vi vil tilbake til 1950 * Vi skal hate kvinner for at de ikke vil ha oss Og tankegods som at når det nå er praktisk mulig og kulturell aksept for at kvinner kan velge den mannen de vil ha med seg hjem så velger de i stor grad den samme typen mann (han du kaller «Chad») og fordi menn har større appetitt på one night stands eller fucking friends enn kvinner så kan en sånn høy-attraktov mann «betjene» mange kvinner. Han blir selvsikker og dreven seksuelt mens mange menn forblir ensomme. Men kvinnene blir også frustrert fordi de vil ha noe mer enn sporadisk sex, de vil ha en monogam relasjon. Men om en Chad betjener 10 eller 100 kvinner så er det ikke nok Chads til alle kvinnene. Så kvinnene blir bitre på alle menn, eller det starter en relasjon med en de egentlig ikke tenner på og lager barn men drømmer om super hunken og mister interessen for mannen etter noen år. Så de fleste kvinner taper, de fleste menn taper. Er dette en presis beskrivelse av tankegodset? Anonymkode: 01926...d0a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:36 #10 Skrevet tirsdag kl. 18:36 Kjekke og stygge menn kommer i alle valører. Kjekke menn som er supersnille, morsomme osv. kjekke menn som er slemme. Stygge menn som er supersnille, morsomme osv. Stygge menn som er slemme. Selv falt jeg for en kjekk mann som er supersnille og morsom. Anonymkode: 12261...6b3 1 1 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:38 #11 Skrevet tirsdag kl. 18:38 Er da utrolig mange pene kvinner som er i lag med menn styggere enn noe som minner om et sjømonster av en grufull skapning fisket opp fra havets bunn. Finner jo levninger som har ligget i ei myr i 1000 år som er kjekkere. Mange incells som er pene både innvendig og utvendig. Noen av dem får seg en partner grunnet ei dame med vett i hodet som tar initiativ og drar dem opp og ut. Anonymkode: e6293...918 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:47 #12 Skrevet tirsdag kl. 18:47 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mange incells som er pene både innvendig og utvendig. Noen av dem får seg en partner grunnet ei dame med vett i hodet som tar initiativ og drar dem opp og ut. Anonymkode: e6293...918 Det samme kan sies om radikale feminister - noen ganger er den en mann som forbarmer seg over dem og drar dem ut av gjørma. Anonymkode: 01926...d0a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:49 #13 Skrevet tirsdag kl. 18:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker du om at de kjekkeste mennene alltid får kjæreste når de vil? Og at grunnen ikke bare er at de er kjekke, men også snille, modne, reflekterte, trofaste og gode menn? Tror du at det er løgn? Anonymkode: 4f20b...f70 De kjekke drar langt flere damer. Min bror ser mye bedre ut enn meg og har ligget med over hundre. Han trenger ikke å gjøre noe heller, damene kommer til han. Han er ikke snill. trofast eller moden, så ja jeg føler at det er delvis løgn. Det er mye damer ikke vil innrømme ovenfor seg selv og andre. Anonymkode: 239bd...c7a 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:05 #14 Skrevet tirsdag kl. 19:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror ikke at kjekke menn er noe snillere enn stygge menn. Snarere tvert imot hvis man først skal dra mange under samme kam. Det samme gjelder forøvrig kvinner - det finnes noen virkelig snille og modne kvinner som er upene å se til. Anonymkode: 01926...d0a Overrasket over hvor dårlig oppførsel en del menn med mindre heldig utseende har og. Opplevd den beste oppførsel fra kjekke menn. Anonymkode: 9bdd8...d63 3 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:06 #15 Skrevet tirsdag kl. 19:06 Druid skrev (28 minutter siden): Helt klart. Og det er ikke ubestridt engang. Det finnes absolutt ingen grunn til å fantasere om at «kjekke menn» er mer snille, modne, reflekterte, trofaste eller på andre måter «gode», enn gjennomsnittet; selv ikke i forhold til «incels» eller «kvinnehatere». Det at incels kritiserer kvinners overfladiskhet i møte med røde flaggborger, og kvinnelige golddigger, handler om manglende forståelse av statestikk AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kjekke og stygge menn kommer i alle valører. Kjekke menn som er supersnille, morsomme osv. kjekke menn som er slemme. Stygge menn som er supersnille, morsomme osv. Stygge menn som er slemme. Selv falt jeg for en kjekk mann som er supersnille og morsom. Anonymkode: 12261...6b3 Her tror jeg mange dagdrømmer eller ønskerdrømmer! Det skulle være interessant å se en statistikk på dette - men det er nok umulig å gjennomføre i praksis. Jeg vil fremsette en påstand/hypotese om at: Flertallet av gode menn også er kjekke (i øynene til damer) Flertallet av kjipe menn er uattraktive Prove me wrong! Årsaken er dette: For å være en "god mann" må du inneha visse karaktertrekk : Dannelse , i form av sosiale ferdigheter og en viss grunnleggende kunnskap om manerer og folkeskikk. Empati Tiltakslyst Ærlighet, lojalitet , integritet Utstråling, karisma, sjarm Kan sikkert ramse opp flere ting, men man burde ha fått med seg poenget. Menn som har slike karaktertrekk vil sjelden la seg selv forfalle, ei heller bostedet sitt. De har et visst nivå. Smak og stil kan være individuelt. Men det er ikke sjuskete og forfallent. Mange kan være såkalt "stygg-pene" nettop fordi de har utstråling og sin egens stil. Men som ikke er gode, har store mangler i personligheten sin som i seg selv gjør dem uattraktive og blant disse manglene er grunnleggende holdninger til å ta vare på seg selv. Unntakene er de som er født foto-pene og har latt det gå til hodet på seg, og de som er født med uvanlig uttraktivt utseende (som ikke lar seg redde) men allikevel har verdens varmeste personlighet. Incels største personlighetsbrist er at de alltid skylder på alle andre og nekter å gå i seg selv. Derfor vil de aldri tro på noe slikt, men klamre seg til pseudo-statistikker og dritt de har sett på youtube i stedet. Anonymkode: de267...f10 4
DoorKnob Skrevet tirsdag kl. 19:30 #16 Skrevet tirsdag kl. 19:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min erfaring er at det er sant, jo kjekkere, jo bedre generelt. De mindre pene mennene behandlet meg dårligere. Jeg mener at dette er veldig sant og at det kan forklares som en feedback loop. Jo mer attraktiv man er, jo bedre blir man behandlet gjennom livet, som igjen fører til mer fordelaktige personlighetstrekk. Mennesker som blir behandlet bra vil i større grad være mer positivt innstilt til verden rundt seg, være tillitsfulle, ha selvtillit, være utadvendte og rause. Mennesker som blir behandlet dårligere vil i større grad være bitre, fordomsfulle, negative. Dette er også min personlige erfaring. Vellykkede mennesker er i snitt rett og slett bare mye hyggeligere enn de mislykkede. Det er trist som faen, men sånn er det nok bare. 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:24 #17 Skrevet tirsdag kl. 21:24 Nå er det jo sånn at kvinner hiver seg etter og finner seg i alt mulig rart så lenge mannen er kjekk nok. Man kan si at menn gjør det samme med kvinner, men forskjellen er at menn pumper og dumper, mens kvinner går inn i forhold med en mann de burde holde seg unna så lenge han er kjekk. Det er jo ikke noe forskjell fra oss og resten av dyreriket når det kommer til seleksjon. Selvfølgelig unntaket er jo om den kjekke mannen oppfører seg helt motbydelig slik at det er umulig å ha en samtale med han, men om han har vært i fengsel for pedofili, det gjør ikke noe. Han er jo så kjekk! Kvinner slik som mannlige "incels", klarer ikke være ærlig med seg selv. De er veldig like på den måten. De er sitt eget problem. Anonymkode: 12b70...46e
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:34 #18 Skrevet tirsdag kl. 21:34 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva tenker du om at de kjekkeste mennene alltid får kjæreste når de vil? Og at grunnen ikke bare er at de er kjekke, men også snille, modne, reflekterte, trofaste og gode menn? Tror du at det er løgn? Anonymkode: 4f20b...f70 Denne tråden er tydelig laget med intensjonen om å være slem mot andre og få andre til å føle seg mindre. Jeg er så lei av tråder som dette, fra begge parter. Jeg skulle ønske at vi kunne komme på et nivå der vi kan være hyggelig med hverandre og behandle hverandre med respekt 👏♥️ Anonymkode: 430ea...9aa 3 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:37 #19 Skrevet tirsdag kl. 21:37 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Incels største personlighetsbrist er at de alltid skylder på alle andre og nekter å gå i seg selv. Derfor vil de aldri tro på noe slikt, men klamre seg til pseudo-statistikker og dritt de har sett på youtube i stedet. Anonymkode: de267...f10 Ganske vanlig ved folk som er deprimerte og har det veldig vondt med seg selv. Anonymkode: 430ea...9aa 3 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:29 #20 Skrevet tirsdag kl. 22:29 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ganske vanlig ved folk som er deprimerte og har det veldig vondt med seg selv. Anonymkode: 430ea...9aa Nei, motsatt. De er deprimerte nettop fordi de velger denne adferden og tenkesettet. Anonymkode: de267...f10 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå