Gjest Bodillen Skrevet 17. april 2006 #41 Skrevet 17. april 2006 jeg syntes det var en stor sak da, at vi på den siden som syntes det liksom er de som lagde det til en stor sak er ikke slik jeg oppfattet greia. så nei, jeg synes ikke det, det var slik jeg oppfattet ditt svar. ← Da har vi altså veldig ulike oppfatninger av saken. Jeg synes det hele tok vanvittig av og kom helt ut av proposjoner. Det var mange som syntes mye og uttalte seg i det vide og brede, uten engang å ha sjekket fakta og satt seg skikkelig inn i hva det egentlig dreide seg om. Selv om det selvsagt er synd, så må man regne med sånne idiotiske tråder når man beveger seg på arenaer som dette. Etter min oppfatning hadde alle parter tjent på å ignorere isteden for å være med på at det hele utartet seg.
aline Skrevet 17. april 2006 #42 Skrevet 17. april 2006 Da har vi altså veldig ulike oppfatninger av saken. Jeg synes det hele tok vanvittig av og kom helt ut av proposjoner. Det var mange som syntes mye og uttalte seg i det vide og brede, uten engang å ha sjekket fakta og satt seg skikkelig inn i hva det egentlig dreide seg om. Selv om det selvsagt er synd, så må man regne med sånne idiotiske tråder når man beveger seg på arenaer som dette. Etter min oppfatning hadde alle parter tjent på å ignorere isteden for å være med på at det hele utartet seg. ← jepp, veldig ulik oppfatning av saken, det er helt klart. og ja, man må regne med at det kan komme den typen idiotiske tråder, man må også regne med et folk kan komme til å reagere på den typen idiotiske tråder. man kan ignorere alt man synes er feil, men om man reagerer, er det da den som reagerer som skaper problemet?
Gjest Bodillen Skrevet 17. april 2006 #43 Skrevet 17. april 2006 jepp, veldig ulik oppfatning av saken, det er helt klart. og ja, man må regne med at det kan komme den typen idiotiske tråder, man må også regne med et folk kan komme til å reagere på den typen idiotiske tråder. man kan ignorere alt man synes er feil, men om man reagerer, er det da den som reagerer som skaper problemet? ← Selvfølgelig skal man ha lov til å reagere, men det er forskjell på å reagere, og det har jeg allerede skrevet litt om her. Akkurat denne diskusjonen kom fryktelig ut av proposjoner, og endel brukere som ikke hadde fått med seg relevante fakta uttalte seg i relativt sterke ordelag. Da blir det litt feil for meg. Det er vel sånt som dette som får Mysan til å føle for en lang pause fra KG...
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2006 #46 Skrevet 20. april 2006 (endret) :klø: Jøss... Endret 20. april 2006 av mysan
Gjest Miloine Skrevet 20. april 2006 #50 Skrevet 20. april 2006 (endret) Det ER IKKE det samme uten deg Som du sikkert så hadde din tråd blitt ganske lang med ett og annet kosemoseprat Fire av de gode gamle er tilbake, deg, Gamle Alex, seroxata og Kvinnegudenmedistern :dagens-rose: nå mangler vi bare Melk og Betty Boop Endret 20. april 2006 av Miloine
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2006 #51 Skrevet 20. april 2006 Men jeg klarte ikke å være så veldig lenge borte da... noen dager bare. Nysgjerrigheten kom og tok meg... og så var det jo det at Yme kom inn og jeg måtte jo følge litt med på hva han driver med også.... Så her er jeg - like blid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå