Gjest |H| Skrevet 11. april 2006 #21 Skrevet 11. april 2006 Leste trådene nå. Vet faen ikke hva jeg skal si.. Forbanna er jeg iallefall. ← Hvilke tråder??? *nyskjerrig jeg nå*
Gjest Gitte Skrevet 11. april 2006 #22 Skrevet 11. april 2006 og wops.. der dreide denne tråden seg om kosemoseforumet også gitt... jippi!!
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #23 Skrevet 11. april 2006 sa ikke du tidligere at du hadde tenkt på det litt fordi det tok mer tid en du hadde trodd da? dersom du stengte forumet kun pga hva som skjedde, så tåler du mindre en jeg trodde , spesiellt siden det som vel skjedde ikke var rettet hovedsakelig mot verken deg eller forumet? (eller har jeg gått glipp av drittsleningstråder mot deg og forumet?) trodde "kranglingen" her forleden hovedsakelig dreide seg om en spesifikk hendelse og meninger rundt det jeg, ikke deg og forumet? i såtilfelle må jeg få si at selv om jeg var meget aktiv i trådene om hendelsen rundt tråder her og der, så var aldri kritikken rettet mot deg eller forumet, kun trådene det gjaldt og den/de som startet den og var med i den på det andre forumet. ← Joda, var flere årsaker til at jeg stengte det, men jeg hadde aldri stengt det om ikke det hadde blitt så jævla mye bråk her. Joda, jeg har fått en god del tyn her på Kg, og selv om jeg tåler mye, så tåler jeg ikke alt jeg heller. Har ikke bitt meg merke i hvem som har sagt hva, men jeg har fått kritikk, også for det nye forumet. Men har fått veldig mange hyggelige PM-er hvor folk spør om jeg kan åpne det igjen, og DET setter jeg veldig stor pris på
Seigdama Skrevet 12. april 2006 #24 Skrevet 12. april 2006 Jeg har ikke fått med meg hva kosemosetråden handlet om, men har skjønt at forumet ble stengt. Nå synes jeg KG blir mer og mer barnslig, og fullt av wannabee vaktmestere for hver dag som går, så nå må jeg bare ta en lang pause - dette blir rett og slett for teit og fjortisaktig. Sletter meg ikke pga dagboka mi, men selve forumet skal jeg holde meg langt pokker i vold unna. Jeg vet at noen av dere vil mene at det er sytete og måtte proklamere sin uteblivelse, men jeg gjør det for å dele med dere hvor lavmåls jeg synes hele greia har blitt her inne. Hej då! ← Hva har egentlig skjedd? Jeg har vært borte et par uker og har ikke fått med meg noe tydeligvis.
Caramba Skrevet 12. april 2006 #25 Skrevet 12. april 2006 Jeg skjønner deg veldig godt, jeg Mysan. Jeg ante ikke det før nå, men hvis det er sånn at folk starter teite tråder bare for å le av dem som svarer seriøst så er det utrolig barnslig. Jeg er her fordi det er et diskusjonsforum, da regner jeg med at folk vil diskutere på en saklig måte, ikke mose og klemme og kose seg i hjæl! Greit at folk finner hverandre her inne og blir venner, men må man da rotte seg sammen mot dem som ikke er så kontaktsøkende og bare bruker dette som litt avslappende tidsfordriv?
Gjest Bodillen Skrevet 14. april 2006 #26 Skrevet 14. april 2006 Jeg skjønner deg veldig godt, jeg Mysan. Jeg ante ikke det før nå, men hvis det er sånn at folk starter teite tråder bare for å le av dem som svarer seriøst så er det utrolig barnslig. Jeg er her fordi det er et diskusjonsforum, da regner jeg med at folk vil diskutere på en saklig måte, ikke mose og klemme og kose seg i hjæl! Greit at folk finner hverandre her inne og blir venner, men må man da rotte seg sammen mot dem som ikke er så kontaktsøkende og bare bruker dette som litt avslappende tidsfordriv? ← Jeg synes alt dette skriveriet om kosemosekroken og den aktuelle tråden (som jeg for øvrig holdt meg klokelig unna - både her og på Kosemose) har tatt fullstendig av. Snakk om å overdrive! Spesielt ille blir det når folk som innrømmer at de hverken har vært inne på Kosemose eller lest noe særlig i de aktuelle trådene i noen av forumene hiver seg på og synser villt. Sånn dritt som disse omtalte trådene vil alltid dukke opp, uansett. Det er alltid noen som sleiver litt og gjør ting som er lite gjennomtenkt. Disse forumene blir jo hva en selv gjør dem til, ikke sant....?? Jeg leser det jeg gidder, diskuterer det som engasjerer meg, ellers gir jeg stort sett faen og har det greit med det. Kanskje en idè for flere...?
Gjest King James II Skrevet 14. april 2006 #27 Skrevet 14. april 2006 Og at Judas holder seg borte tror jeg ikkeno på. ← Siden jeg en gang var Judas...så skal jeg si dette. Hadde jeg ønsker og holde meg vekke fra dette forum så hadde jeg gjort det.
aline Skrevet 14. april 2006 #28 Skrevet 14. april 2006 Spesielt ille blir det når folk som innrømmer at de hverken har vært inne på Kosemose eller lest noe særlig i de aktuelle trådene i noen av forumene hiver seg på og synser villt. ← personlig synes jeg det er forskjell på å hive seg inn og synse villt og på å reagere sterkt pga påstander som kommer fra flere andre brukere. siden jeg vel er en av de få som ærlig har innrømmet i de trådene at jeg ikke engang kjente til det andre forumet og ikke hadde lest tråden der inne før jeg reagerte sterkt, så regner jeg med at jeg er av de du mener var spesiellt ille. at mange ville tatt lett på beskyldelser om at folk satt å gjorde narr av at folk reagerer på ett for mange viktig tema, for de stå for selv, jeg reagerer. men, det var vel en grunn til at forumet ble kalt kosemose, for nåde den som ikke smeiker med hårene gitt!
Gjest Bodillen Skrevet 14. april 2006 #29 Skrevet 14. april 2006 (endret) personlig synes jeg det er forskjell på å hive seg inn og synse villt og på å reagere sterkt pga påstander som kommer fra flere andre brukere. siden jeg vel er en av de få som ærlig har innrømmet i de trådene at jeg ikke engang kjente til det andre forumet og ikke hadde lest tråden der inne før jeg reagerte sterkt, så regner jeg med at jeg er av de du mener var spesiellt ille. at mange ville tatt lett på beskyldelser om at folk satt å gjorde narr av at folk reagerer på ett for mange viktig tema, for de stå for selv, jeg reagerer. men, det var vel en grunn til at forumet ble kalt kosemose, for nåde den som ikke smeiker med hårene gitt! ← Jeg ville ikke uttalt meg i sterke ordelag om ting jeg ikke visste fakta om selv, i hvert fall. Da kan det bli noen fallgruber... En person på Kosemose startet en tråd h*n aldri burde ha startet, og helvete brøt løs. Vedkommende burde aldri ha gjort det h*n gjorde, det var komplett idiotisk, men reaksjonene innlegget avstedkom var vel egentlig ikke stort bedre. Konklusjonen ble: "Kosemosekroken er et sted hvor brukerne rotter seg sammen og snakker dritt om alle idiotene på KG" Hvor man har fått dette fra, er over min fatteevne. Jeg har vært innom og lest samtlige innlegg i Kosemosekroken sin korte historie, og jeg vet at det ikke stemmer med virkeligheten i det hele tatt. Grunnen til at kosemose ble opprettet, var da ikke for at en spesielt utvalgt klan skulle bedrive tiden sin med kosemosing (hvor interessant blir det i lengden, liksom...?), men et ønske om større takhøyde (hvilket gjorde at jeg registrerte meg der), og forbud mot gjesteposteringer. Og du, selve navnet Kosemose, det har ikke streifet deg at det muligens hadde en noe ironisk undertone...? Endret 14. april 2006 av Bodillen
aline Skrevet 14. april 2006 #30 Skrevet 14. april 2006 En person på Kosemose startet en tråd h*n aldri burde ha startet, og helvete brøt løs. Vedkommende burde aldri ha gjort det h*n gjorde, det var komplett idiotisk, men reaksjonene innlegget avstedkom var vel egentlig ikke stort bedre. Konklusjonen ble: "Kosemosekroken er et sted hvor brukerne rotter seg sammen og snakker dritt om alle idiotene på KG" Hvor man har fått dette fra, er over min fatteevne. Jeg har vært innom og lest samtlige innlegg i Kosemosekroken sin korte historie, og jeg vet at det ikke stemmer med virkeligheten i det hele tatt. ... Og du, selve navnet Kosemose, det har ikke streifet deg at det muligens hadde en noe ironisk undertone...? ← jeg er helt med på at en person startet tråden og at den aldri burde vært startet, jeg oppfattet det ikke som kritikk av selve forumet og alle som var der inne heller. fra den siden som kritiserte, siden det var der jeg var, så prøvde ihvertfall jeg og gjøre det ganske klart at det var DEN tråden og evt de som var med i den på det andre forumet som ble oppfattet som ufine, ikke hele kosemoseforumet og alle som var der inne uavhengig av om de hadde vært med i den tråden eller ikke. mulig andre av kritikerne mente det, men slik oppfattet altså ikke jeg det ihvertfall. jeg rakk aldri å lese mange andre tråder på kosemose, da det ble stengt rimelig fort etterpå, men jeg har ikke noen problemer med å tro at ikke det var en generell "hetse-kg-brukere"-klan der inne. til tross for det så VAR det brukere her inne som følte seg uglesett av brukere der inne. hva som var ment og hvordan det blir oppfattet er, som man lett ser i sammenheng med den situasjonen, ganske forskjellig. og selvfølgelig har det streifet meg at det var ironisk, men det er vel kanskje noen som tenker at det passet kanskje?
Gjest Bodillen Skrevet 15. april 2006 #31 Skrevet 15. april 2006 (endret) jeg er helt med på at en person startet tråden og at den aldri burde vært startet, jeg oppfattet det ikke som kritikk av selve forumet og alle som var der inne heller. fra den siden som kritiserte, siden det var der jeg var, så prøvde ihvertfall jeg og gjøre det ganske klart at det var DEN tråden og evt de som var med i den på det andre forumet som ble oppfattet som ufine, ikke hele kosemoseforumet og alle som var der inne uavhengig av om de hadde vært med i den tråden eller ikke. mulig andre av kritikerne mente det, men slik oppfattet altså ikke jeg det ihvertfall. jeg rakk aldri å lese mange andre tråder på kosemose, da det ble stengt rimelig fort etterpå, men jeg har ikke noen problemer med å tro at ikke det var en generell "hetse-kg-brukere"-klan der inne. til tross for det så VAR det brukere her inne som følte seg uglesett av brukere der inne. hva som var ment og hvordan det blir oppfattet er, som man lett ser i sammenheng med den situasjonen, ganske forskjellig. og selvfølgelig har det streifet meg at det var ironisk, men det er vel kanskje noen som tenker at det passet kanskje? ← Jeg registrerer at du viser en relativt diplomatisk og nyansert oppfatning av tingenes tilstand her. Den debatten som foregikk rundt temaet ligner ikke helt på det du beskriver. Men så har jeg heller ikke vist til navngitte brukere i innlegget mitt her... Endret 15. april 2006 av Bodillen
aline Skrevet 15. april 2006 #32 Skrevet 15. april 2006 Jeg registrerer at du viser en relativt diplomatisk og nyansert oppfatning av tingenes tilstand her. Den debatten som foregikk rundt temaet ligner ikke helt på det du beskriver. Men så har jeg heller ikke vist til navngitte brukere i innlegget mitt her... ← jeg er ikke ute etter å kragle om tulleting, og mine innlegg viser min oppfatning av trådene. den likner kanskje ikke slik du ser den, men den likner slik jeg ser den. igjen, folk oppfatter ting forskjellig. det VAR ett sterkt angrep på trådstarter og trådene det dreide seg om, men ikke på hele forumet og alle som brukte det. slik jeg så det.
Grusomme Gjest Skrevet 16. april 2006 #33 Skrevet 16. april 2006 og selvfølgelig har det streifet meg at det var ironisk, men det er vel kanskje noen som tenker at det passet kanskje? ← Hvis de prøvde å få det til å virke ironisk, kom det feil folk dit - for det meste.
Gjest Bodillen Skrevet 16. april 2006 #34 Skrevet 16. april 2006 Hvis de prøvde å få det til å virke ironisk, kom det feil folk dit - for det meste. ← Var du der...??
Grusomme Gjest Skrevet 16. april 2006 #35 Skrevet 16. april 2006 Var du der...?? ← Ja du vet hvordan PR funker, også dårlig PR. Registrerte meg ikke, men var "innom".
Gjest seroxata Skrevet 16. april 2006 #36 Skrevet 16. april 2006 bare jeg som ikke har fått med meg noe av dette``????
Gjest Bodillen Skrevet 17. april 2006 #37 Skrevet 17. april 2006 bare jeg som ikke har fått med meg noe av dette``???? ← Du har egentlig ikke gått glipp av noe stort... Var bare enkelte som jobbet veldig for å blåse det opp til noe stort.
aline Skrevet 17. april 2006 #38 Skrevet 17. april 2006 Du har egentlig ikke gått glipp av noe stort... Var bare enkelte som jobbet veldig for å blåse det opp til noe stort. ← og det var selvsagt bare den ene sidens dumskap dette handlet om.
Gjest Bodillen Skrevet 17. april 2006 #39 Skrevet 17. april 2006 og det var selvsagt bare den ene sidens dumskap dette handlet om. ← Synes du det?
aline Skrevet 17. april 2006 #40 Skrevet 17. april 2006 jeg syntes det var en stor sak da, at vi på den siden som syntes det liksom er de som lagde det til en stor sak er ikke slik jeg oppfattet greia. så nei, jeg synes ikke det, det var slik jeg oppfattet ditt svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå