AnonymBruker Skrevet 11. mars #21 Skrevet 11. mars Åh, TS, eneste tips jeg har er å bare la det gå litt, ta henne med i butikker og la henne velge selv. Jeg har ei datter i tredje klasse nå. Det er jo alderen der de vil gjerne bestemme selv hva de går i. Kvaliteten er virkelig ikke så viktig, når klærne skal uansett brukes i under ett år, før barnet vokser ut av det. Så lenge du har gode ytterklær og sko, også har nok ulltøy da, hvis dere bruker ull.. Jeg lar dattera mi shoppe på Zara, og h&m and primark, fordi de er absolutt best på "barnets mote". Men hvis hun nå går for veldig typisk glitter og enhjørniger, ikke kjøp for mange plagg, fordi enhjørningen ble akkutt helt ut hos oss i tredje klasse, for de er visst barnslige. 😅 Zara f.eks, hadde Lilo&Stitch kolleksjon, og Kurumi kolleksjon, som begge er populære hos oss. H&M hadde Squishmallows. Også er det en spesiell farge, en slags lavendel-blå, som virker til å være populær. Min datter skulle ønske at absolutt alle hennes klær skulle nå være i denne fargen - her er en genser som et eksempel - https://www.zara.com/no/no/sweatshirt-med-tekstmotiv-p05431419.html?v1=508998301&v2=2425905 Klærne i denne fargen selges nå overalt, også Cubus osv, som gjør det enklere å matche. Fordi det er nå blitt viktigere å matche farger, for min datter. https://www2.hm.com/no_no/barn/jente/klaer/se-alle.html?licenseItems=Squishmallows&id=w62 Jeg kjøper også mye brukt, f.eks. pene kjoler er relativt lett å få tak i brukt i bra tilstand. Men akkurat sånn typisk genser + bukse sett, og tskjorter, det kjøper jeg oftest sammen med henne. Og, en annen ting, jeg kjøper ofte genser en størrelse større enn bukse, det er visst inn med oversize gensere. Kjøper da bukse i 134 men gensere i 140-146. ps, jeg ser du får så mange forskjellige svar, om at barna ikke bryr seg om klær og merker, folk bor jo vidt forskjellige plasser også. Jeg bor i Asker 😄 Her er det viktig med "riktige" klær, om man vil det eller ei. Men foreløpig handler det fortsatt om riktige karakterer og farger på klærne, og ikke merker. Jeg ønsker at min datter ville føle at hun får lov å velge og bestemme, litt ihvertfall. Anonymkode: febba...d87 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå