AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Jeg er veldig opptatt av kvalitetsklær til datteren min som går i 2. klasse. Hun må nå opp i str 134, og mange gamle favoritter utgår. Jeg vil ha gode klær i naturmaterialer, som er holdbare og fine! Ikke noe syntetisk. Det har vært ganske enkelt frem til nå, men nå har hun blitt mer opptatt av hva hun går i. Buksene må ha sleng, klærne må helt være ensfarget eller ha motiver av kjente figurer. Blomstrete er helt ut (så for eksempel Wheat utgår). Jeg er ikke glad i klær fra kjedebutikker da jeg ikke liker fast fashion, og jeg synes klærne blir blasse og utvasket alt for raskt. Liker klær som kan videreselges og som er «populære» på bruktmarkedet. Så, er det noen som har noe forslag til merker vi kan ta en titt på? Anonymkode: cbfd5...f5a
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Til mine i samme størrelse bruker vi: Polarn o Pyret av det som ikke ser utpreget barnslig ut der, Gant gensere og tskjorter, Levis bukser, Lindex og Cubus har endel bukser som holder greit (de slites fort ut uansett) , woolland er stor favoritt i ulltøy- ser ut som vanlig tøy. Anonymkode: 0dd77...3be
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Hatt endel gensere også fra Tommy Hilfiger som holder seg veldig godt, samt hummel til treningstøy. Anonymkode: 0dd77...3be
mommyaka Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Bare spør..er ditt barn allerede nå merke barn? Altså dyre merker? 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden mommyaka skrev (1 minutt siden): Bare spør..er ditt barn allerede nå merke barn? Altså dyre merker? Synes du det virket som det jeg var mest opptatt av i HI var at jeg villeda forslag til DYRE merker? -ts Anonymkode: cbfd5...f5a
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Til mine i samme størrelse bruker vi: Polarn o Pyret av det som ikke ser utpreget barnslig ut der, Gant gensere og tskjorter, Levis bukser, Lindex og Cubus har endel bukser som holder greit (de slites fort ut uansett) , woolland er stor favoritt i ulltøy- ser ut som vanlig tøy. Anonymkode: 0dd77...3be Skal sjekke det ut! Takk for tips! Hva slags type bukser kjøper du på Lindex og Cubus? Bomull eller jeans? Synes forresten at Molo har gode jeans og eller fine klær, om noen er i samme søkend som meg 😊 -ts Anonymkode: cbfd5...f5a
mommyaka Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Synes du det virket som det jeg var mest opptatt av i HI var at jeg villeda forslag til DYRE merker? -ts Anonymkode: cbfd5...f5a Min litt den følelsen av det du skriver,men da tok vel feil. Du leter etter merker klær som holder? Ikke dyre?
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden mommyaka skrev (6 minutter siden): Min litt den følelsen av det du skriver,men da tok vel feil. Du leter etter merker klær som holder? Ikke dyre? Er ute etter det jeg skrev i HI 😊 Anonymkode: cbfd5...f5a
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er veldig opptatt av kvalitetsklær til datteren min som går i 2. klasse. Hun må nå opp i str 134, og mange gamle favoritter utgår. Jeg vil ha gode klær i naturmaterialer, som er holdbare og fine! Ikke noe syntetisk. Det har vært ganske enkelt frem til nå, men nå har hun blitt mer opptatt av hva hun går i. Buksene må ha sleng, klærne må helt være ensfarget eller ha motiver av kjente figurer. Blomstrete er helt ut (så for eksempel Wheat utgår). Jeg er ikke glad i klær fra kjedebutikker da jeg ikke liker fast fashion, og jeg synes klærne blir blasse og utvasket alt for raskt. Liker klær som kan videreselges og som er «populære» på bruktmarkedet. Så, er det noen som har noe forslag til merker vi kan ta en titt på? Anonymkode: cbfd5...f5a La meg gjette... Du har kun 1 barn? Anonymkode: 325bd...18a
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden mommyaka skrev (4 timer siden): Min litt den følelsen av det du skriver,men da tok vel feil. Du leter etter merker klær som holder? Ikke dyre? Mange av oss syns ikke de merkene som er ramset opp her er særlig dyre. Vi unngår fast fashion, og kler barna våre pent. Om de har merker på klærne, hva så? Anonymkode: 11121...3fb 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Synes du det virket som det jeg var mest opptatt av i HI var at jeg villeda forslag til DYRE merker? -ts Anonymkode: cbfd5...f5a Jeg tenkte også det, ettersom du sa du ville ha klær som kunne selges på bruktmarkedet. Det er vel stort sett bare dyre merker som kan selges slik, de billige går i posesalg eller gis i arv til søskenbarna. Anonymkode: d9456...5c3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tenkte også det, ettersom du sa du ville ha klær som kunne selges på bruktmarkedet. Det er vel stort sett bare dyre merker som kan selges slik, de billige går i posesalg eller gis i arv til søskenbarna. Anonymkode: d9456...5c3 Er ikke det bra da? Bruke litt mer penger på klær som holder seg bedre og har gjensalgsverdi? Og så får man mellomlegget tilbake når det selges.. men det handler ikke om fancy merke som kun er logo. Jeg har masse merkeklær til barna, men det er umulig å se hvilket merke noe av det er med mindre man ser inni klærne eller kjenner til plaggene. Anonymkode: cbfd5...f5a
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke det bra da? Bruke litt mer penger på klær som holder seg bedre og har gjensalgsverdi? Og så får man mellomlegget tilbake når det selges.. men det handler ikke om fancy merke som kun er logo. Jeg har masse merkeklær til barna, men det er umulig å se hvilket merke noe av det er med mindre man ser inni klærne eller kjenner til plaggene. Anonymkode: cbfd5...f5a Jeg sier ikke at det ikke er bra, bare forklarer hvorfor jeg fikk inntrykk av at hun kjøpte dyre merker. Anonymkode: d9456...5c3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Skrevet 5 timer siden Min datter går også i 2. klasse. Der er jentene opptatt av Polarn og Pyret og plagg med Demon hunters på 😁 Anonymkode: dd505...91f
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg sier ikke at det ikke er bra, bare forklarer hvorfor jeg fikk inntrykk av at hun kjøpte dyre merker. Anonymkode: d9456...5c3 Er ute etter kvalitetsmerker i skikkelig materialer ja. Det personen skrev var dette : «Bare spør..er ditt barn allerede nå merke barn? Altså dyre merker?», noe som viser at hun ikke forstår hva jeg er på utkikk etter, men beskylder barnet for å være et «merkebarn» som noe negativt. Anonymkode: cbfd5...f5a
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Min datter går også i 2. klasse. Der er jentene opptatt av Polarn og Pyret og plagg med Demon hunters på 😁 Anonymkode: dd505...91f Skal sjekke ut POP. Hva slags klær derifra er det de bruker? Trodde de hadde mest stramme leggings og sånt, men skal ta en titt 😊 Anonymkode: cbfd5...f5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå