Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En i nær relasjon av meg har blitt dumpet ikke bare 1 men 2 ganger av samme fyr. Til info er denne mannen 40 og ut fra hva jeg har hørt sliter psykisk og har det ikke bra med seg selv. Først var det en runde i sommer, så kom han krypende tilbake etter en liten mnd.. Også skjedde det nå i høst. Denne gangen vet jeg ikke om han kom tilbake, men jeg vet at de har holdt kontakten smått hele veien. Og nå treffes de IGJEN?!?! Virker som hver gang ting blir for nært/seriøst får han kalde føtter. Også skylder han på at han sliter mentalt og er villig til å jobbe gjennom problemene sine og hun sluker jo det åpenbart rått... Jeg vet at han har en lang relasjon bak seg på ganske mange år, og ikke fått inntrykk av at han er en såkalt player. Men nå drar de turer i lag og treffes i rykk og napp.... Har sagt hun må slutte å kaste vekk tiden på han, med mindre hun vil bli såret gang på gang. Hvor mange ganger skal han si at han ikke vil ha henne? Så forklarer hun at det skal mye til for at han opparbeider seg tillit igjen? Eeeh, hvorfor skal han jobbe for noe når han får alt servert. Han får sex og oppmerksomhet .. Så hvorfor skal han betale for maten når den er gratis? Blir jo litt sånn spør du meg, hehe. 

Trenger råd, tips til hva dere kan si, gjøre for å få hun vekk fra det svinet der. Han irriterer meg så inn for J*vlig! 

Anonymkode: bce2b...a1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars dame. Hun må ta litt ansvar for seg selv også da synes jeg. Er jo hun som godtar dette...

Om hun ikke forstår dette selv så blir det fryktelig vanskelig. Hun vil rett og slett ikke innse det. 

Hva om han dumper deg igjen?

Spør henne om det...

Om ikke annet så er hun i det minste forberedt, og kan kanskje klare og se at det ikke er bra for henne.

Er lov å håpe 🤞

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...