AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg har kjøpt en pose med den nye Chili Cheese-dipen fordi det er en smak jeg liker veldig godt. Har dere noen tips til hva slags type/smak av chips den hadde passet til? Anonymkode: b53fa...6ab
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har kjøpt en pose med den nye Chili Cheese-dipen fordi det er en smak jeg liker veldig godt. Har dere noen tips til hva slags type/smak av chips den hadde passet til? Anonymkode: b53fa...6ab ja, et tips er å kjøpe en chips som smaker godt. Anonymkode: 19241...ce5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Tortillachips? Anonymkode: a05a1...c51 Takk for tips, men er ikke så glad i det. AnonymBruker skrev (22 minutter siden): ja, et tips er å kjøpe en chips som smaker godt. Anonymkode: 19241...ce5 Jo, men det er ikke alle chips-smaker som passer like godt til Chili Cheese, tenker jeg. TS Anonymkode: b53fa...6ab
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Salt potetgull, evt mexicansk smak. Ikke alle som passer til chili cheese. Er vel en egen med chili cheese smak også, synes den var litt for sterk. Anonymkode: fb582...0b5
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #6 Skrevet 56 minutter siden Likte det nye potetgullet med smak av holidaydip sammen med den dippen. Funka bra. Anonymkode: 53a95...b10
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #7 Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Salt potetgull, evt mexicansk smak. Ikke alle som passer til chili cheese. Er vel en egen med chili cheese smak også, synes den var litt for sterk. Anonymkode: fb582...0b5 Ja, salt er jo standard med dip, synes bare den kan være litt "kjedelig". Mexicansk ser jeg for meg blir for sterkt og kan krasje i smaker. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Likte det nye potetgullet med smak av holidaydip sammen med den dippen. Funka bra. Anonymkode: 53a95...b10 Krasjer ikke de smakene, da? TS Anonymkode: b53fa...6ab
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #8 Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Krasjer ikke de smakene, da? Nei, funka bra. Anonymkode: 53a95...b10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå