Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt mye nå med denne sjefen. Men hun favoriserer vikarer som gjerne jobber for meg. Er sur og streng på meg, alltid, selvom jeg er snill og "smiler"! Spesiellt den siste tiden har hun glefset. Prater høyt til meg foran andre, de hører alt. Viser meg hvordan jeg skal gjøre jobben min og peker bort til vikaren at sånn skal du ha det! Jeg følte igår at uansett hva jeg sa så ble hun sur på meg. Hun har ei stund nå oppfordret meg til å lete etter ny jobb, det gjør jeg og flere fordi de er misfornøyd med det sure humøret. Igår hørte hun ikke godt nok etter om hva jeg sa og sa slutt å jug for meg, fordi hun mente jeg ikke var på det rommet jeg skulle være, hun går nemlig forbi å sjekker da om jeg er på den plassen sidrn hun ikke så lys der. Da hadde jeg sagt at jeg var et annet sted.

Spurte også om jeg hadde sittet på pause til nå, når de andre fortsatt satt på pause og lengre enn meg. 

Føler det blir så mye .... får vondt i magen av henne. Tyder på at hun vil meg bort, men jeg kan ikke bare knipse etter ny jobb. Har over 30år igjen i arbeidslivet her.  

Anonymkode: 0fa32...875

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS, ingen jobb er verdt helsa di…Du blir jo lei deg, du tenker på jobben i fritiden, du gruer deg til å gå på jobb, du blir utslitt…Ikke sant? Du har 30 år igjen, sier du. Planlegger du å ha det sånn i 30 år til?
Jeg hadde en sånn leder før. Jeg sa opp jobben. Ja, det var tøft. Ja, det var stress å finne noe annet. Men når jeg tenker tilbake nå, blir jeg bare litt sur på meg selv, for at jeg ikke sa opp enda tidligere. 

Anonymkode: fc15a...d57

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS, ingen jobb er verdt helsa di…Du blir jo lei deg, du tenker på jobben i fritiden, du gruer deg til å gå på jobb, du blir utslitt…Ikke sant? Du har 30 år igjen, sier du. Planlegger du å ha det sånn i 30 år til?
Jeg hadde en sånn leder før. Jeg sa opp jobben. Ja, det var tøft. Ja, det var stress å finne noe annet. Men når jeg tenker tilbake nå, blir jeg bare litt sur på meg selv, for at jeg ikke sa opp enda tidligere. 

Ja om jeg må jobbe til 70, så 🙈 er i midten av 30årene. Ja jeg blir utslitt og kvalm, gått ned i kilo, stresset hun gjør rundt meg er altoppslukende. Hun er over meg hele tiden!🙉

Så godt å høre at du nå har det godt🤍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja om jeg må jobbe til 70, så 🙈 er i midten av 30årene. Ja jeg blir utslitt og kvalm, gått ned i kilo, stresset hun gjør rundt meg er altoppslukende. Hun er over meg hele tiden!🙉

Så godt å høre at du nå har det godt🤍

Du vet, lederen jeg har nå er ikke perfekt, men bedre enn han forrige. Han tullingen ringte meg i fritiden, klikket på folk helt uten grunn, var sur hvis noen tok egenmelding (derfor kom mange syke på jobb, for å unngå sjefens sinne).
Du fortjener å ha det godt ❤️ 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du vet, lederen jeg har nå er ikke perfekt, men bedre enn han forrige. Han tullingen ringte meg i fritiden, klikket på folk helt uten grunn, var sur hvis noen tok egenmelding (derfor kom mange syke på jobb, for å unngå sjefens sinne).
Du fortjener å ha det godt ❤️ 

Det går ikke, er man syk så er man syk. 

Syntes bare det var slemt å si «ikke lyv nå til meg» Hun kunne godt beklaget dem. Har vel aldri løyet til henne. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det går ikke, er man syk så er man syk. 

Syntes bare det var slemt å si «ikke lyv nå til meg» Hun kunne godt beklaget dem. Har vel aldri løyet til henne. 

Hva svarte du da hun sa det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva svarte du da hun sa det? 

Jeg fikk nesten ikke si noen ting, hun plaprer over meg. Men fikk sagt at jeg iallefall ikke lyver. Man er ikke en god sjef om man ikke klarer å beherske odbruken, for mange ganger sier hun ting hun ikke skal si. Eller tar meg i forkant med noe uten at jeg får forklart meg. Det er viktig å tenke før man prater. 

AnonymBruker
Skrevet

Når du uansett ikke har noe å tape på det med tanke på referanse (du får vel neppe noen referanse av betydning der uansett), så ville jeg satt foten ned og satt skapet på plass på oppførselen. Ja, det kan skape konflikt, men for din del er den der allerede, da kan man fint kjempe. Ikke la deg behandle som dritt i oppsigelsestid eller perioden du søker noe annet, verden fungerer dessverre noen ganger sånn at man blir behandlet slik man lar andre behandle seg. 

Anonymkode: 9f5e9...ca4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når du uansett ikke har noe å tape på det med tanke på referanse (du får vel neppe noen referanse av betydning der uansett), så ville jeg satt foten ned og satt skapet på plass på oppførselen. Ja, det kan skape konflikt, men for din del er den der allerede, da kan man fint kjempe. Ikke la deg behandle som dritt i oppsigelsestid eller perioden du søker noe annet, verden fungerer dessverre noen ganger sånn at man blir behandlet slik man lar andre behandle seg. 

Anonymkode: 9f5e9...ca4

Helt enig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...