Gå til innhold

Putekasse - anbefalinger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har så langt oppbevart alt av uteputer og -pledd i skap innendørs, men ettersom jeg nå trenger denne plassen til andre ting vurderer jeg innkjøp av putekasse. Men, hvordan gjør man det? 😅

Er det store forskjeller i kvalitet, for eksempel i hvor værbestandige kassene er? 
Tar man inn putene til vinteren, eller kan de lagres i kassen (i ekstra plast-innpakning?)? 
Har du en anbefaling?

Takk for svar! Hilsen putekassenoob

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pass i alle fall på å kjøpe en som er stor nok, og gjerne litt til. Har en slik: https://www.europris.no/p-stor-vanntett-putekasse-keter-northwood-630-liter-197675? som har stått ute året rundt i tre år nå. Helt utmerket, ser ut som ny, men er dessverre akkurat litt for liten til vår bruk. Vi tar inn putene på høsten, lar de ligge inne et par dager for å være sikker på at de er helt tørre, og pakker de deretter i tett plast og lagrer på loftet. Jeg tok ikke sjansen på å lagre dem ute gjennom vinteren.

Men kassa er veldig solid, og skjermer godt mot været.

Anonymkode: 478cd...b2e

• Liker 1
Skrevet

Keter som den over her er fine de. Har oppbevart puter og uteduker der over vinteren flere ganger uten tegn til jordslag eller mugg. Bare ikke velg en i hvit hvis du ikke vil bruke mye av tiden din på å vaske den hver høst og vår og flere ganger i løpet av sommeren

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...