Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Hva bruker dere denne vasen til? Jeg synes bilde nr. to fra Tilbords var litt lurt. Er ikke så glad i store tulipanbuketter da de ikke står like lenge som mye annet. Har også sett inspo med bruk av noen få store, volumiøse, runde blomster.

Tips?

https://www.tilbords.no/interior/vaser-og-potter/vaser/iittala-alvar-aalto-vase-sett-2-stk-95-16-cm-klar/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=20285023830&gad_source=1&gad_campaignid=20294515861&gbraid=0AAAAADAZko-jLqTIh1A9XDI7dcuO09pQk&gclid=Cj0KCQjwgr_NBhDFARIsAHiUWr5DV0oQTSO3sNB1yI_ntMYT0i2wkyeOkQocEW0W28OVWZuq2aFnGhsaAi2IEALw_wcB

Anonymkode: e0ef2...b93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker den til tulipaner, men også til påske med påskeliljer som bilde 2 viser, og til jul på samme måte med svibler.

Anonymkode: 07c12...8e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tulipaner er enkle å få til lenge? 

Frisk vann hver dag og stå kjølig på nattestid feks. Snitter de på nytt annenhver dag. Står gjerne en to ukers tid…

ja, også kjøp kvalitet da…

Anonymkode: 5b1c6...7de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker den mest til snacks jeg 🤩

Men til påske er det påskeliljer i den og til jul er svibel. Ellers snacks.

Anonymkode: e2720...cd4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tulipaner er enkle å få til lenge? 

Frisk vann hver dag og stå kjølig på nattestid feks. Snitter de på nytt annenhver dag. Står gjerne en to ukers tid…

ja, også kjøp kvalitet da…

Anonymkode: 5b1c6...7de

Jeg jobber med blomster, så vet alt det der. Vil uansett bruke vasen til noe annet enn en svær tulipanbukett. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har både små og store utgaver av denne vasen i ulike farger, og har også en ekstra høy variant av den største. Jeg bruker dem mest til tulipaner og ekstra store litt "rufsete" buketter, men også til markblomster, særlig den minste.

Anonymkode: 72843...452

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har både små og store utgaver av denne vasen i ulike farger, og har også en ekstra høy variant av den største. Jeg bruker dem mest til tulipaner og ekstra store litt "rufsete" buketter, men også til markblomster, særlig den minste.

Anonymkode: 72843...452

Har også en mindre, og ser for meg den er nydelig til markblomster, ja. Har akkurat overtatt disse vasene, derfor jeg lurer. Vil gjerne ta de i bruk!

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...