Phau Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Jeg var på kiwien og handlet mat, og så hver gang jeg er der så antyder de noe seksuelt, både jenter og gutter. Mye rar oppførsel. Sist så antydet fyren bak kassa oralsex tror jeg og bevegde hoftene sine. Dagen etter så blir ei jente sur på meg fordi jeg ikke gidder å flørte med henne så hun får et ligg kanskje. Er ikke så lett å få lyst da, er det noe man kan gjøre? Jeg gjør jenter sur hele tiden tror jeg fordi jeg ikke gjør noe med lysten deres, men orker ikke når fyrer antyder noe seksuelt f.eks. jeg er jo ikke homo. Skal jeg bare fornærme jenter hele livet da?
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden dette er nok psykose Anonymkode: ac620...b71
Phau Skrevet 12 timer siden Forfatter #7 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): dette er nok psykose Anonymkode: ac620...b71 Gal jeg
veronica<3 Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. veronica<3, mod.
Fremhevede innlegg