Gjest Oppgitt Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 Jeg har hatt kjæreste i 5 år og vi er samboere. Alt fungerer greit og vi er gode venner. Han er en kjempekar, snill og omtenksom. Men jeg klarer alltid å få følelser for andre. Jeg har aldri gjort noe som helst, dette er kun i tankene. Jeg har drømmer om natten og jeg tenker på personen det gjelder hele tiden. Jeg ser vel for meg at med den andre personen så ville alt vært topp. Jeg har det jo kjempe bra med samboeren min, men ting er kjedelig og jeg har ikke et snev av forelskelse lenger. Selv om dette er helt vanlig så er det veldig slitsomt. Jeg føler meg som en drittkjerring og jeg vil ikke ha disse følelsene. Men det slår ikke feil, hver gang jeg tror de er vekk dukker følelsene opp igjen. Det har vært 3 forskjellige personer på de 5 årene vi har vært sammen. De 2 første årene hadde jeg ikke disse problemene. Jeg vet det ofte kan være at man vil ha noe man vet man ikke kan få osv, men jeg blir snart gal. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre snart. Jeg er jo glad i sambo og vil jo ikke såre han, men jeg vet ikke om dette skal si meg noe eller om jeg bare skal ha i pose og sekk kronisk?
Gjest ung23 Skrevet 8. april 2006 #2 Skrevet 8. april 2006 tror dette bare er slik livet er... Hverdagen har innhentet dere Prøv å finne på noe spennende sammen, få liv i hverdagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå