AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:05 #1 Skrevet mandag kl. 16:05 Jeg driver ikke så ofte med selvbruning. Kun noen ganger på vinterstid når jeg føler meg ekstra blek og utvasket. Derfor varer produktene altfor lenge (og burde sikkert vært byttet ut lenge før det er tomt). Det fører jo til at når jeg skal kjøpe nytt, så oppdager jeg nå at den jeg har sverget til i åresvis, ikke lenger produseres. Jeg har brukt Lancaster Self Tan Beauty og vært strålende fornøyd med den. Den gir fin, lett farge som kan bygges opp til et nivå man liker, og det viktigste: Kremen er farget så man ser nøyaktig hvor den legger seg og man unngår skjolder. Nå har jeg trålet nettet for å se hva jeg kan erstatte denne med, men jeg sliter med å finne selvbruning som er farget. Kan noen anbefale et annet merke som har denne fordelen? Anonymkode: 88ba0...eb3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:38 #3 Skrevet mandag kl. 16:38 Bondi Sands har noen self tan med farge så du ser hvor du har påført🙂 Anonymkode: f9efd...d37
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:23 #4 Skrevet mandag kl. 20:23 Takk for tips. Passer disse i ansiktet også? Anonymkode: 88ba0...eb3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå