Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

En kollega har havnet litt utpå drama kanten med ei annen ei på jobb. Hun har vært syk og endel borte men nå kommet tilbake fra langtiddsykdom. Det var mye baksnakking av henne da hun var borte. Hun er grei, gjør ikke noen noe galt men kollega glefser etter henne. Tilsynelatende virker det som hun hever hodet og ikke tenker over det. Så brøt det ut idag av denne kolleagen, vikaren var superflink, fikk kake og smil fra andre kollegaer hvor dyktig hun var. Da sier de egentlig at hun som var sykemeldt gjorde en dårlig jobb. Er dette trakkasering på arbeidsplassen?  

Anonymkode: 39a24...56a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er isåfall trakassering* på arbeidsplassen. Men nei, jeg synes ikke det. Hyggelig for vikaren som tydeligvis har vært der en god stund å få gode tilbakemeldinger! Baksnakking er jo aldri hyggelig, det kan du evt ta videre med leder.

Anonymkode: a97ce...fee

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er isåfall trakassering* på arbeidsplassen. Men nei, jeg synes ikke det. Hyggelig for vikaren som tydeligvis har vært der en god stund å få gode tilbakemeldinger! Baksnakking er jo aldri hyggelig, det kan du evt ta videre med leder.

Ikke så hyggelig måte hun sa det på. «Vikaren var sååå flink, fikk skryt og kake», mens hun tidligere har sagt at hun ikke gjør en bra jobb. Greia er at hun trenger ikke å legge seg opp i hva andre gjør? Heller ikke stå å si sånt er jo å si, "hun er mye bedre enn du". Og fryse ut personen. (Hun er litt sånn mot meg også)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det vat visst ikke mye hyggelig for personen som har fast.  Nå ble det møte pga dette. Dumt når damer alltid skal klare å utestenge, det er så og si aldri problem med menn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...