AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:18 #1 Skrevet mandag kl. 12:18 Jeg er 23 dpo, har egentlig sluttet å tempe og utvider bare den sikre perioden slik at mannen ikke kommer inne i meg før trygg tid etter jeg bruker å ha eggløsning. Han har hatt noen litt uvante utfordringer de siste ukene der det knapt skal noe stimuli til før han kjenner at han ikke holder lenger. Vi har avbrutt flere samleier etter relativt kort tid fordi han ikke klarer å koble fra hodet og får ikke kontroll på utløsningen. Nå har det seg slik at jeg har hatt to dråper helt lyserosa blod på papiret i dag. Jeg er ikke en som har mellomblødninger eller spotter før mens, og jeg har en rimelig stabil syklus på 28 dager. Eggløsning bruker å være på dag 14, 15 eller 16. Altså sikkert 7-8 dager siden. Jeg har passert 40 år og tenker at hele reproduksjonssystemet er på hell aldersmessig, for å si det slik 😛 Jeg er årlig til gynekolog, og har ingen indikasjoner på overgangsalder i følge han, men jeg har hatt aktivt hpv. Sist undersøkelse var i november. Noen som har hatt festeblødning? kjenner man noe? ingenting? hvordan ser det ut? hvor lenge etter festeblødning testet du eventuelt positivt? Anonymkode: e0323...11a
mommyaka Skrevet mandag kl. 12:21 #2 Skrevet mandag kl. 12:21 DU er på 23 dpo? Eller er du på 8 dpo? 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:21 #3 Skrevet mandag kl. 12:21 sorry! CD 23 Anonymkode: e0323...11a
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:24 #4 Skrevet mandag kl. 12:24 Jeg har hatt litt rosa flekker 4/5 dager etter EL. Positiv test 10 DPO. Ufattelig trøtt i en uke før positiv test, alt har vært likt alle 3 ganger. Om du er 23 DPO uten positiv test så er du ikke gravid. Anonymkode: e6a4f...b29
mommyaka Skrevet mandag kl. 12:24 #5 Skrevet mandag kl. 12:24 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): sorry! CD 23 Anonymkode: e0323...11a Ok. De fleste får ikke festeblødning. Mgm om det er dette..test om 3-5 dager. Hvorfor bruker dere ikke kondom? Du kan jo fort bli gravid om du ikke et 100 prosent sikkert på eggløsning
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:08 #6 Skrevet mandag kl. 13:08 mommyaka skrev (42 minutter siden): Ok. De fleste får ikke festeblødning. Mgm om det er dette..test om 3-5 dager. Hvorfor bruker dere ikke kondom? Du kan jo fort bli gravid om du ikke et 100 prosent sikkert på eggløsning Vi er ikke så glad i kondom noen av oss. Enkelt og greit Anonymkode: e0323...11a
mommyaka Skrevet mandag kl. 13:15 #7 Skrevet mandag kl. 13:15 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi er ikke så glad i kondom noen av oss. Enkelt og greit Anonymkode: e0323...11a Så det gjør ikke noe om du skulle bli gravid?
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:36 #8 Skrevet mandag kl. 13:36 mommyaka skrev (20 minutter siden): Så det gjør ikke noe om du skulle bli gravid? Nei, er man med på leken får man tåle steken. Vi er bra mange år inn i forholdet med denne prevensjonsmetoden, i tillegg til at jeg ikke kan bære frem barn lenger. Tilsynelatende. Ender som regel i kjemisk de gangene vi har prøvd. Anonymkode: e0323...11a 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:58 #9 Skrevet mandag kl. 14:58 Litt ekle detaljer, men kanskje andre er nysgjerrig på dette med blødninger også Det har kommet litt mer på truseinnlegget nå gjennom dagen, men det er mer slim med farge enn konsistens som blod (mensblod). Og annen farge, og ikke klumper. Jaja, har ikke opplevd dette før. Kanskje det er alderdommen ts Anonymkode: e0323...11a
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:12 #10 Skrevet mandag kl. 15:12 Er du helt sikker på eggløsningstidspunktet? Hvis du er 8 dpo så passer det med en festeblødning (aldri hatt det selv). Men slim + blod høres litt ut som eggløsning (noen kan blø ved eggløsning). Men mye rart som kan skje med syklusen når man er 40+ så man kan sikkert gruble seg ihjel. Ta en test! 😊 Anonymkode: f215b...410 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:03 #11 Skrevet mandag kl. 17:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du helt sikker på eggløsningstidspunktet? Hvis du er 8 dpo så passer det med en festeblødning (aldri hatt det selv). Men slim + blod høres litt ut som eggløsning (noen kan blø ved eggløsning). Men mye rart som kan skje med syklusen når man er 40+ så man kan sikkert gruble seg ihjel. Ta en test! 😊 Anonymkode: f215b...410 Nei, første gang på mange år jeg ikke vet 😅 har tempet i årevis, og aldri på den tiden hatt eggløsning på cd 23, har vel ikke hatt eggløsning etter cd 17. Og jeg hadde eggløsningslim fra 13 - 16, som er vanlig for meg. Litt derfor jeg slutter/tar en god pause fra temping fordi hver eneste mnd var like 😅 Anonymkode: e0323...11a
mommyaka Skrevet mandag kl. 17:08 #12 Skrevet mandag kl. 17:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du helt sikker på eggløsningstidspunktet? Hvis du er 8 dpo så passer det med en festeblødning (aldri hatt det selv). Men slim + blod høres litt ut som eggløsning (noen kan blø ved eggløsning). Men mye rart som kan skje med syklusen når man er 40+ så man kan sikkert gruble seg ihjel. Ta en test! 😊 Anonymkode: f215b...410 Kanskje mensen kommer
AnonymBruker Skrevet i går, 08:38 #13 Skrevet i går, 08:38 For de som måtte være interessert 🤪 Så har det stoppet helt opp. Ikke kommet en dråpe siden i går kveld. Jeg er cd 24 i dag, får se om mensen kommer som vanlig om 4 dager Anonymkode: e0323...11a 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden Her fortsetter følgetongen... haha... 1 dråpe på papiret nå kl. 14.30. Skikkelig lyyyys rosa farge, og ganske sparsommelig. Hadde sex i går, kom ikke noe mer av den grunn. ts Anonymkode: e0323...11a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden Synes ikke du skal holde oss på pinebenken. Ta en test. 😂 Har to teorier: lavt progesteron fordi man er 40+, eller graviditet. Anonymkode: f215b...410
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå