toastmaster_1 Skrevet mandag kl. 10:35 #1 Skrevet mandag kl. 10:35 (endret) Hei alle, er det noen som vet om det finnes gode verktøy for våre toastmastere. Jeg fikk anbefalt denne toastmate.ai - dette er nytt og flere sier at dette funker veldig bra. Noen andre som har andre tips? Endret i går, 09:39 av toastmaster_1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:14 #2 Skrevet i går, 08:14 Nei, men du bør endre overskriften sånn at tråden ikke stenges JF forumsreglene Anonymkode: d98ea...428
AnonymBruker Skrevet i går, 14:30 #3 Skrevet i går, 14:30 Veldig åpenbart forsøk på å promotere sitt eget verktøy. Ser dette verktøyet plutselig blir omtalt i diverse bryllupsgrupper på Facebook for tiden også. Anonymkode: 1ffa7...e9b 5 2
Umbreon Skrevet i går, 14:47 #4 Skrevet i går, 14:47 Hvilke oppgaver som toastmaster er det du trenger et verktøy til å hjelpe deg med da? Blir lettere å gi råd hvis du kan være litt mer konkret. Jeg har vært toastmaster flere ganger, og brukte ingen verktøy ut over penn og papir. Klarer ikke å se for meg at jeg hadde tatt i bruk en KI eller App for å være toastmaster igjen, sånn personlig.
AnonymBruker Skrevet i går, 16:43 #5 Skrevet i går, 16:43 Brukernavn tyder på at dette er ren reklame. Anonymkode: 7f865...4a0 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå