Blått Skrevet 9. mars #1 Skrevet 9. mars Jeg skal ha nye solbriller til sommeren og leter etter litt inspirasjon 🥰
AnonymBruker Skrevet 9. mars #2 Skrevet 9. mars Jeg har ikke solbriller. Ikke brukt solbriller på 10 år, tror jeg. Men sist jeg kjøpte, fikk jeg noen hos optikeren til å klipse utenpå mine vanlige briller. Anonymkode: 32852...4b1
Morpheus Skrevet 9. mars #4 Skrevet 9. mars Jula. De har ofte tilbud, 3 par for 49,- De er helt kurrante.
AnonymBruker Skrevet 9. mars #8 Skrevet 9. mars Synsam. Utvalget i nettbutikken er enormt. Anonymkode: 611da...b45 1
Phau Skrevet 9. mars #10 Skrevet 9. mars Kjøpte originalle Ray-Ban je i en brillebutikk, 1200 kroner. Pilotbriller
Trolltunge Skrevet 9. mars #12 Skrevet 9. mars Jeg har fått dem i gave. Hadde jeg kjøpt selv ville jeg hatt briller fra Nille. 😂 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #13 Skrevet 9. mars Jeg kjøper når jeg er ute og reiser som regel. Synes det er artig med solbriller. No har jeg sett for meg solbriller fra RayBan. Jeg har tre par fra før av dem. men jeg likte de nye som hadde kommet. Anonymkode: bb169...6f9
AnonymBruker Skrevet 9. mars #15 Skrevet 9. mars De siste parene mine med vanlige solbriller ble kjøpt fra H&M. Ene paret hadde jeg i 11 år, før jeg klarte å knekke dem ved et uhell. Savner dem enda... Beste og fineste solbrillene jeg har hatt. Det andre paret har jeg hatt i snart tre år, men de har gått i stykker to ganger, helt av seg selv bare ved normal bruk. Vet ikke om jeg gidder fikse dem... Jeg har også solbriller med lesestyrke fra Specsavers. Kjekt å ha i solveggen Anonymkode: 84fa6...4a1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #16 Skrevet 9. mars Man bør aldri bruker mer penger enn høyst nødvendig på slik luksus Anonymkode: 99ffe...4a9 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars #17 Skrevet 19. mars Nå har jeg bare solbriller med styrke kjøpt hos optiker. Men tidligere var favorittene et par fra Normal, de var så behagelige. Satt mye bedre på enn de fra Ray-Ban til mer enn 10 ganger prisen.. Anonymkode: 8f56b...4d3
Grønnsaksvaffel Skrevet 19. mars #18 Skrevet 19. mars De siste jeg kjøpte var Ray-Ban kjøpt på Get Inspired.
AnonymBruker Skrevet 19. mars #20 Skrevet 19. mars Jeg liker solbriller fra Otra, Quay og Corlin. Men har også fra Celine, Gucci og HM ☺️ Elsker solbriller og har altfor mange par🤣 Anonymkode: 3ec37...30c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå