Runnah Skrevet mandag kl. 08:38 #1 Skrevet mandag kl. 08:38 Tror jeg har trykka "not interested" på samme story-varsel ca fem ganger siste par dagene. Nå holder det kanskje? Har også fått opp et forslag om å legge til samme person minst tre ganger, selv om jeg ikke er interessert og trykker riktig hver gang (fjerner ikke bare varselet).
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:42 #2 Skrevet mandag kl. 08:42 Har reagert på det samme. "Not interneste" burde bety at varslet forsvinner og blir borte. Men det er bare at en ikke er interessert akkurat der og da...og så prøver de igjen noen timer senere. Skikkelig irriterende. Anonymkode: 937a6...4de
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:42 #3 Skrevet mandag kl. 08:42 Blokker da vet du 😉 Anonymkode: 5da8b...0e7
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:47 #4 Skrevet mandag kl. 08:47 Slike varsler får aldri jeg. har dere gått gjennom varsel-innstillingene deres? Anonymkode: 8c3d0...522
Runnah Skrevet mandag kl. 12:05 Forfatter #5 Skrevet mandag kl. 12:05 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Blokker da vet du 😉 Anonymkode: 5da8b...0e7 Blokkere?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå