AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Skrevet 8. mars Jeg logget inn, men fikk ikke fornyet resept der, er det andre som opplever det samme? Anonymkode: 9b142...c63
Abra Skrevet 8. mars #2 Skrevet 8. mars Kan fornye alle mine resepter der. Bortsett fra den ene som er på H-resept.
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Skrevet 8. mars Abra skrev (2 minutter siden): Kan fornye alle mine resepter der. Bortsett fra den ene som er på H-resept. Det har jeg også kunnet. ts Anonymkode: 9b142...c63
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det har jeg også kunnet. ts Anonymkode: 9b142...c63 Mulig legekontoret har fjernet det da. Jeg kan fornye reseptene mine. Anonymkode: 1926a...5f5
sofie777 Skrevet 8. mars #5 Skrevet 8. mars Jeg regner med at du trykket på "Utgåtte resepter"-knappen. Har resepten gått ut på dato, ligger den der
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg logget inn, men fikk ikke fornyet resept der, er det andre som opplever det samme? Anonymkode: 9b142...c63 Legekontoret kan «stenge» slike funksjoner dersom legen ikke er tilstede. Mitt legekontor gjør det når fastlegen min har ferie. Anonymkode: 28829...125 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #7 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Legekontoret kan «stenge» slike funksjoner dersom legen ikke er tilstede. Mitt legekontor gjør det når fastlegen min har ferie. Anonymkode: 28829...125 Det der er så forvirrende. Har man sjekket én gang, og det ikke ligger funksjoner som feks å bestille legetime der, så tror man jo at det er slik det er. Burde gått an å bestille en legetime eller en e-konsultasjon selvom legen ikke er der akkurat da. Mulig mitt legekontor var ekstra vanskelige, men dette var mye av grunnen til at jeg byttet lege: jeg visste aldri om jeg kunne bestille time eller ikke når jeg logget meg inn. Anonymkode: 43e55...3fd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå