Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #1 Del Skrevet 8. april 2006 Noe mystisk har skjedd, og når jeg nå leser poster så ligger innleggene delt inn med overskrifter, slik at jeg må klikke for å lese. Før lå de pent etterhverandre, og der synes jeg var kjekkere. Har jeg trykket på en knott eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 8. april 2006 #2 Del Skrevet 8. april 2006 Du har sikkert trykket på en knott, ja. Øverst i tråden kan du prøve å klikke på "Standard" og se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My Skrevet 21. april 2006 #3 Del Skrevet 21. april 2006 Har jeg trykket på en knott eller? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My Skrevet 21. april 2006 #4 Del Skrevet 21. april 2006 testtestes ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My Skrevet 21. april 2006 #5 Del Skrevet 21. april 2006 Noe mystisk har skjedd, og når jeg nå leser poster så ligger innleggene delt inn med overskrifter, slik at jeg må klikke for å lese. Før lå de pent etterhverandre, og der synes jeg var kjekkere. Har jeg trykket på en knott eller? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå