Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pga mangelfull overskrift på min forrige tråd ble den desverre stengt, prøver på nytt med bedre overskrift ☺️

En fyr jeg har møtt noen ganger har inviterte meg på en liten tur til varmen i 4 dager, vi holder ikke på men jeg vet han liker meg.. 

han spurte om jeg ville bli med på tur til et land ikke så langt unna hvor det er sol og varmt, han sa han fikk låne leiligheten til ex svigerforeldrene sine( de har godt forhold, både ex svigers og exen hans) 

jeg synes det var så turn off å bli invitert på tur for å bo i leiligheten til ex svigerfamilien 🙈 er jeg rar?

Jeg kan uansett ikke dra men ville bare høre synspunkter

Anonymkode: 33eb1...eed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Invitert på tur for å bo i ex-familiens hus🙈, nei😂😂 Bor han hjemme hos mamma og pappa og i påvente av å finne en ny til å vaske bokseren sin? 

Anonymkode: 4f9eb...632

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok styrt unna han der. Fint med godt forhold til ekser og eks-svigers, men det er noe usmakelig over å dra _nye_ damer til deres sted…

Anonymkode: 689f0...581

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, nei…. Det ville jeg styrt langt unna. Både hele fyren og leiligheten til x’ens familie.

Om han ikke selv klarer å tenke ut at dette blir helt feil, så er han ikke følelsesmessig moden til å ha en meningsfull relasjon.

Det er respektløst, både ovenfor deg OG x’en.

Anonymkode: 4de27...200

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...