Kvalitet Skrevet 8. mars #1 Skrevet 8. mars Har noen her inne prøvd lysterapi (sånn maske) for å forbedre huden?
mlifjeld Skrevet 8. mars #2 Skrevet 8. mars Jeg har brukt det nesten hver dag i to år. Først maske så panel. Så mye raskere forbedringer etter jeg byttet til panel. Og ja huden min ser bedre ut nå som 36 enn jeg tror den har vært hele 20 årene mine. Jevnere hudtone, arr blir mindre og mindre og linjer mindre synlige. Merker faktisk at huden min blir blassere om jeg kun dropper panelet et par uker. Har også sett at RLT har hjulpet sår å heale mye raskere enn vanlig. panel er mye bedre enn maske. Mye sterkere lys og du treffer hele ansiktet, med masken er de små lysdiodene så langt fra hverandre og nærme huden at de bare treffer et lite område. Men uansett er maske bedre enn ingenting.
Kvalitet Skrevet 8. mars Forfatter #3 Skrevet 8. mars mlifjeld skrev (5 minutter siden): Jeg har brukt det nesten hver dag i to år. Først maske så panel. Så mye raskere forbedringer etter jeg byttet til panel. Og ja huden min ser bedre ut nå som 36 enn jeg tror den har vært hele 20 årene mine. Jevnere hudtone, arr blir mindre og mindre og linjer mindre synlige. Merker faktisk at huden min blir blassere om jeg kun dropper panelet et par uker. Har også sett at RLT har hjulpet sår å heale mye raskere enn vanlig. panel er mye bedre enn maske. Mye sterkere lys og du treffer hele ansiktet, med masken er de små lysdiodene så langt fra hverandre og nærme huden at de bare treffer et lite område. Men uansett er maske bedre enn ingenting. Hvilken panel bruker du?
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4 Skrevet 8. mars mlifjeld skrev (1 time siden): Jeg har brukt det nesten hver dag i to år. Først maske så panel. Så mye raskere forbedringer etter jeg byttet til panel. Og ja huden min ser bedre ut nå som 36 enn jeg tror den har vært hele 20 årene mine. Jevnere hudtone, arr blir mindre og mindre og linjer mindre synlige. Merker faktisk at huden min blir blassere om jeg kun dropper panelet et par uker. Har også sett at RLT har hjulpet sår å heale mye raskere enn vanlig. panel er mye bedre enn maske. Mye sterkere lys og du treffer hele ansiktet, med masken er de små lysdiodene så langt fra hverandre og nærme huden at de bare treffer et lite område. Men uansett er maske bedre enn ingenting. Er det snakk om rødlys? Eller hva slags lys er detre Anonymkode: 4c69b...574 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå