Gå til innhold

Svigermor som forskjellsbehandler

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er leit, og man kan si ifra , for det kan jo være andre grunner.. folk misforstås og misforstår lett. 
plutselig viser det seg å være et eller annet som gjør det , og som kan gjøres noe med veldig enkelt. 
eller så kan det være så «enkelt» som at hun trives mer med den andre familien. 
jeg trives jo bedre me den ene søsteren min sin familie enn den andre , uten at jeg er noe mer glad i den ene. 
men det er enklere , og roligere hos hun ene søsteren min. Veldig avslappet stemning, kun et barn , som er veldig rolig. 
så er det full fart hos hun andre søsteren min, det skal alltid skje noe, ungene har mye energi og de gråter flere ganger om dagen. 
blir stressa der og liker ikke være flere dager på rad. 

så det kan jo være hun er like glad i begge familier men at den ene er mer stress å være rundt. Og så ser hun det kanskje ikke så tydelig selv hvor synlig det blir, at hun som regel velger de ene, uten å tenke mye over det. Men det er lettere at det passer om de er mer behagelige. Man kjener jo mer etter form og alt mulig om man skal til en familie som krever mer. 
jeg velger likt, så det ikke blir synlig. Men jeg er jo veldig obs på det. 
for noen år siden var det motsatt med de. Hun ene hadde et mindre barn, hun andre hadde ingen.. 

Anonymkode: ed6ef...e31

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor inkluderende har dere vært med svigermor fra barna var nyfødte da? 

Det er jo så mange her inne som kun favoriserer mormor/morfar etter fødsel, og da blir det ofte slik du skisserer når barna blir større. 

Anonymkode: 9f73b...07b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...