Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble nylig gravid v uhell m min kjæreste, da kom det fram litt grums som gjorde hele situasjonen og forholdet veldig vanskelig. Han hadde tydeligvis bare en fot i forholdet da han drev å hadde tanker om en kvinnelig kollega som han trodde han «elsket» men aldri vært i en fysisk relasjon med henne. Han klarte ikke å ha begge føtter i vår relasjon så da bestemte jeg å ta abort. Hva gjør jeg/ vi nå, jeg føler tilliten til forholdet er borte for min del da jeg gikk helhjertet i forholdet. Dette har skapt en fæl sjalusi og vanskelig å la dette gå.. syns d er vanskelig å gå da jeg elsker han, men jeg fortjener bedre syns jeg..

Anonymkode: 35f13...f50

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tabletter eller trening er vel det som vil hjelpe deg.

Anonymkode: 399d9...e5b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tabletter eller trening er vel det som vil hjelpe deg.

Det var jo litt av et svar 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nå har du jo uansett tatt aborten. Finn deg en ny mann? Det blir bare det samme problemet igjen om han gjør deg gravid på nytt 

Anonymkode: 693be...8be

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg ble nylig gravid v uhell m min kjæreste, da kom det fram litt grums som gjorde hele situasjonen og forholdet veldig vanskelig. Han hadde tydeligvis bare en fot i forholdet da han drev å hadde tanker om en kvinnelig kollega som han trodde han «elsket» men aldri vært i en fysisk relasjon med henne. Han klarte ikke å ha begge føtter i vår relasjon så da bestemte jeg å ta abort. Hva gjør jeg/ vi nå, jeg føler tilliten til forholdet er borte for min del da jeg gikk helhjertet i forholdet. Dette har skapt en fæl sjalusi og vanskelig å la dette gå.. syns d er vanskelig å gå da jeg elsker han, men jeg fortjener bedre syns jeg..

Du har det jo dessverre ikke noe bra med han, og som du skriver så fortjener du bedre. Du fortjener en som vil være i et forhold med bare deg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han elsker en annen. Hva er det å tenke på egentlig? Du går nå og sparer deg for mye bortkastet tid. 

Anonymkode: 42201...85e

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det var jo litt av et svar 

Ja var det ikke det?

Er jo standardsvaret man får av en psykolog noe som ts trenger da det slites med sterk sjalusi. Dette går under nevroutviklingsforstyrrelser når det er så stor del av ts sitt liv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja var det ikke det?

Er jo standardsvaret man får av en psykolog noe som ts trenger da det slites med sterk sjalusi. Dette går under nevroutviklingsforstyrrelser når det er så stor del av ts sitt liv.

Du er helt på bærtur😄 beklager, men dette er ikke ett adekvat svar. Er det trolling så får du kudos, jeg bet på!

Uansett TS, du må kjenne etter i deg først og fremst hva du ønsker. Jeg vet du egentlig har svaret, du sliter bare med å rettferdiggjøre det.

Personlig så synes jeg også du fortjener mye bedre enn det her i ett forhold. 

Anonymkode: a70b4...de9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå! Kjære deg, jeg ber deg, gå! Dere har ingen felles barn, ikke gift osv. så gå nå når det ikke er noe som binder deg til han. Kunne ønske jeg hadde gjort det med mannen min da jeg så røde flagg.. Det gjorde jeg ikke, og tro meg - det blir ikke bedre. Så sitter du der med barn, felles hus, gift og det føles umulig å gå. 

Anonymkode: 01347...0a8

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som mann tenker jeg at denne andre mannen oppførte seg ufint og dumt. Jeg hadde sett meg om etter noe bedre. Veldig dårlig egenskap å oppføre seg sånn.

Anonymkode: 1c614...e2e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja var det ikke det?

Det er helt berettiget sjalusi når partner sier han elsker en annen. Men da går man.

Anonymkode: 065f6...522

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må ta et valg for din egen del, elsker du han velger du å bli vel vitende om hans ståsted og velger også den biten, eller så velger du å gå fordi du fortjener bedre. Du kan ikke få begge deler fordi du ikke kan velge for han. 

Anonymkode: 419d9...d9a

AnonymBruker
Skrevet

la meg legge til at JEG ville valgt å gå.. 

Anonymkode: 419d9...d9a

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Han elsker en annen. Hva er det å tenke på egentlig? Du går nå og sparer deg for mye bortkastet tid. 

Anonymkode: 42201...85e

dette. 

Anonymkode: 6ffd9...1c4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...