AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Skrevet 8. mars Jeg har ligget mørbanket i sengen med tidenes influensa. Svetta gjennom 4 skift på under 6 timer. Feber er i taket og jeg har allerede googlet hvor mange og hvorfor folk dør av influensa😅 uansett, jeg kjenner på så skyld følelse for at jeg ikke orker å ta vår 4 måneder gamle baby. Jeg har prøvd men jeg sjangler nesten i gulvet om jeg i det hele tatt reiser meg opp. Skal sies at baby er allerede smitta og trenger mye byssing og nærhet noe jeg overhodet ikke får til i denne tilstanden. Får veldig vondt av alenemødre som må gå gjennom sånne tunge influensaer! lurer derfor på, tar deres mann baby når dere er skikkelig skikkelig syke? Anonymkode: ec929...511
skeiv-ostepop Skrevet 8. mars #2 Skrevet 8. mars Jeg, mann, gjør selvfølgelig det. Vi er to om familien. 3 6
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Skrevet 8. mars Selvsagt! Hadde ikke du tatt babyen hele dagen (eller uka for den del) om mannen var så syk? Babyen hører jo stemmen din, og du er jo der. Dessuten bør babyer ha pappaen som en nær person også, da er det ikke så sårbart om du f.eks må på sykehuset en gang.. Anonymkode: 4c50b...8ee 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4 Skrevet 8. mars Her har mannen hatt barnet alene i flere dager når jeg var syk. Det samme gjorde jeg da han var syk. Ingen krangler eller diskuterer på det. Anonymkode: 5185f...af1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #5 Skrevet 8. mars Selvfølgelig. Skummelt at kvinner fortsatt spør om slik, for det er jo den største selvfølge at pappaen trår til når mor er syk. Ser aldri at menn stiller samme spørsmål Anonymkode: d612d...a9a 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): lurer derfor på, tar deres mann baby når dere er skikkelig skikkelig syke? Han tar babyen når jeg er frisk, litt sliten, småsyk, og skikkelig skikkelig syk. Det er jo babyen hans også, så selvfølgelig Anonymkode: f613c...99c 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars #7 Skrevet 8. mars Ja selvfølgelig det er ikke bare min baby, men vår. Anonymkode: 0cd24...8da 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #8 Skrevet 8. mars Har aldri dårlig samvittighet for at baby er sammen med far. Både når jeg er frisk, småsyk, kjempesyk eller noen annen form skulle bare mangle! Anonymkode: 0621c...b88 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #10 Skrevet 9. mars Nei, jeg har alltid måtte ta barna mest, selv når jeg har vært syk. Anonymkode: cb777...4db 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #12 Skrevet 9. mars Ja? Babyen er jo ikke bare mitt ansvar. Jeg tar jo babyen hele dagen om han er syk… Anonymkode: 775df...a09 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå