Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dermapen eller CO 2 laser? 
Hvilken behandling er vondest? 

Anonymkode: e09b5...0e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Laser!! 

Begge er ubehagelig, men ikke smertefullt. 

Anonymkode: 81833...fa7

AnonymBruker
Skrevet

Rynker er naturlig. Det er ikke i den kategorien ting som krever behandling.

Anonymkode: f8ae1...bf7

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Styrketrening. 

Anonymkode: 1c96d...238

AnonymBruker
Skrevet

Ansiktsyoga.

Helt gratis, men krever at du klarer å være konsekvent med å gjlre det regelmessig. Selv 10-15 minutter 3 ganger i uken vil gi deg synlige forandringer. 

Anonymkode: 3e778...709

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Laser på dype rynker og dermapen på linjer

Anonymkode: ef7e2...fcf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ansiktsyoga.

Helt gratis, men krever at du klarer å være konsekvent med å gjlre det regelmessig. Selv 10-15 minutter 3 ganger i uken vil gi deg synlige forandringer. 

Tar jo ikke bort dype rynker

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tar jo ikke bort dype rynker

Noen av dem, jo.

Mer muskelmasse endrer jo ansiktet ved å fylle ut f.eks ved kinnene, slik at selv dype smilerynker kan kraftig forbedres. Mine er helt borte etter at jeg begynte med dette, og jeg hadde dype smilerynker. 

Dyp sinnarynke kan forbedres ved hjelp av jevnling fascia release og ved hode-/tinningsmassasje. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Styrketrening. 

Anonymkode: 1c96d...238

Løfte vekter med øyelokk,ørene eller underkjeven?

Anonymkode: 32820...6cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Botox, selvsagt…

Anonymkode: 58fb9...cc1

AnonymBruker
Skrevet

Gode gener, ingen sol, god søvnhygiene, ingen alkohol, ingen sukker, ingen nikotin, drikke mye vann, spise antiinflammatorisk mat. 

Anonymkode: 119d3...921

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Noen av dem, jo.

Mer muskelmasse endrer jo ansiktet ved å fylle ut f.eks ved kinnene, slik at selv dype smilerynker kan kraftig forbedres. Mine er helt borte etter at jeg begynte med dette, og jeg hadde dype smilerynker. 

Dyp sinnarynke kan forbedres ved hjelp av jevnling fascia release og ved hode-/tinningsmassasje. 

Har du link til disse øvelsene?

Anonymkode: 72d6e...007

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du link til disse øvelsene?

Anonymkode: 72d6e...007

Det finnes en helg hau på youtube og tiktok som du kan følge. Jeg bruker forskjellige fordi jeg kjeder meg hvis jeg ser på de samme hele tiden, men jeg synes Anastasia er hun med best forklaring av musklene og hvordan de fungerer. Hun har flere videoer i "real time" som du kan følge mens du gjør det. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Dermapen eller CO 2 laser? 
Hvilken behandling er vondest? 

Anonymkode: e09b5...0e1

Dermapen gir deg volum, noe jeg virkelig ikke likte. Det så kunstig ut. CO2 laser er dyrt og det er en større greie. 

Jeg ville prøvd Profihilo. Det fjerner små rynker og gir deg en virkelig flott hud. Særlig om du er så gammel at huden faktisk begynner å bli litt...eh gammel. Hvis du er 30, så vil det jo ikke ha effekt. Jeg var 48 år, og var så strålende fornøyd med hvordan den fikk huden min til å bli fuktet, små rynker forsvant og det tok 5 år av. 

Anonymkode: 2c7c5...285

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.3.2026 den 11.51):

Gode gener, ingen sol, god søvnhygiene, ingen alkohol, ingen sukker, ingen nikotin, drikke mye vann, spise antiinflammatorisk mat. 

Anonymkode: 119d3...921

Jeg går for mellomvarianten. OK gener, litt sol og bruk av solbeskyttelse, grei søvnhygiene, litt alkohol en sjelden gang i mellom, litt sukker, litt nikotin, drikke en del vann og spise den maten jeg ønsker som er forholdsvis sunn. Jeg har en sunn og grei hud til å nærme meg 40 uten alt for mye rynker. Og jeg sier meg fornøyd med det!

Men fremdeles gøy å høre om behandlinger som fungerer for andre da. Folk burde gjøre det som får de til å bli den beste utgaven av seg selv, mener jeg. Uten å bli dømt for det.

Anonymkode: df38b...7e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...