Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen tror på det andre ikke .

Jeg har ringt noen av dem på www.dinekspert.no 

Og flere av dem bare woow skulle tro de kjente meg .

Og nei de snakket meg ikke etter munnen.

Kaya er veldig flink med dyretolk og relasjoner hun har jobbet med dette i 25 år og løser problemer ..

Yolanda  er også veldig spot on ,sa eksakt hvilket hus katten min befant seg i da den blei borte. Fikk kontakt med min bestemor sa akkurat hva ho døde av ...

Begge er veldig klarsynte ,har også prøvd Gulla og Sunny for flere år siden men finner de ikke igjen .mulig de gitt seg .

Men veldig flinke dem og 

Anonymkode: 8c616...050

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne aldri stolt på noen som påstår å kunne noe, men nekter å demonstrere det under kontrollerte forhold.

Anonymkode: d26b1...371

• Nyttig 2
Skrevet

Er man en dyktig svindler kan man lure folk ved å gjette at flesteparten av befolkningen feks må ta en beslutning i livet, kjenner på mange følelser rundt en hendelse, snart vil planlegge en reise, ønsker en endring osv osv. 

Anonymkode: 98da0...643

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er man en dyktig svindler kan man lure folk ved å gjette at flesteparten av befolkningen feks må ta en beslutning i livet, kjenner på mange følelser rundt en hendelse, snart vil planlegge en reise, ønsker en endring osv osv. 

Anonymkode: 98da0...643

De svindlet jo ikke når de beskriver hvordan du ser ut,hvordan du bor ,hvordan dine venner er ....

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De svindlet jo ikke når de beskriver hvordan du ser ut,hvordan du bor ,hvordan dine venner er ....

Det blir vanskelig for oss å vurdere når vi verken har fått observere samtalen eller kjenner de faktiske forhold.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kunne aldri stolt på noen som påstår å kunne noe, men nekter å demonstrere det under kontrollerte forhold.

Kjenner en med utrolige evner. Og han er norsk, men og kjent i utlandet. Han har tilbudt seg flere ganger å bli testet. Var og en gang de søkte etter folk til det, og han meldte seg. Men de nekter han å bli med. De vil ikke ha med noen som faktisk har evner. De vil ha med svindlerne som lyver om at de har evner.

Og dessverre er det mange som utgir seg for å ha evner, som ikke har det.

Anonymkode: 76fc3...3f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.3.2026 den 12.44):

Kjenner en med utrolige evner. Og han er norsk, men og kjent i utlandet. Han har tilbudt seg flere ganger å bli testet. Var og en gang de søkte etter folk til det, og han meldte seg. Men de nekter han å bli med. De vil ikke ha med noen som faktisk har evner. De vil ha med svindlerne som lyver om at de har evner.

Og dessverre er det mange som utgir seg for å ha evner, som ikke har det.

Anonymkode: 76fc3...3f8

Hvor søkte han jobb ?

Rart de ikke ville ha han.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...