anonymAlpha67 Skrevet søndag kl. 08:48 #1 Skrevet søndag kl. 08:48 Assa jeg har så utrolig vondt i halsen at jeg ikke klarer å svelge. Jeg har prøvd det meste, te med ingefær og honning, gurgle varmt vann med salt, pastiller x1000, saftis for hevelse, drikke masse vann, ikke snakke, men det blir bare verre!!! Har tatt 10 Paracet innen 48 timer snart. Om du har noe bra tips som funker bra for deg, plusser de med meg, jeg er desperat da jeg har skole og jobb i morgen 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:44 #2 Skrevet søndag kl. 13:44 Gå til legen og sjekk om du må ha antibiotika.. Anonymkode: 09317...b6e 1 1
anonymAlpha67 Skrevet søndag kl. 20:50 Forfatter #3 Skrevet søndag kl. 20:50 7 hours ago, AnonymBruker said: Gå til legen og sjekk om du må ha antibiotika.. Anonymkode: 09317...b6e Ja jeg lurer på om jeg har halsbetennels, gjør så utrolig vondt hvertfall når jeg svelger
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:02 #4 Skrevet søndag kl. 22:02 Ibux og Paracet sammen om du kan ta ibux. Og tur til legen i morgen. Anonymkode: 3077d...747
Ronaldo85 Skrevet søndag kl. 23:54 #5 Skrevet søndag kl. 23:54 (endret) Streptokokker? I så fall, antibiotika. Hadde dette i fjor, det var et helvete å få i seg mat. Klarte knapt youghurt. Antibiotika hjalp allerede etter et døgn. Endret søndag kl. 23:55 av Ronaldo85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå