Gå til innhold

badestamp

Anbefalte innlegg

Gjest Lill Marion
Skrevet

Vi bor i rekkehus. 3 hus i hver rekke,så vi bor ganske tett.

Vi har plass til stampen på ene siden av vårt hus, da vi bor i enden. Mellom oss så er det en smal veg til neste rekke.

Setter vi stampen som tenkt, så kommer pipen til stampen ganske høyt opp.

Ved vind vil naboen få røyk både inn i stuen og soverom.

Hvilke regler gjelder og hvordan ville du stilt deg til slikt?

hvilke regler gelder for tømming av stampen? Den vil ta ca 2000 liter.

må jeg koble på komunens rør? slik at det går i kloakken? hva koster det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Røyk:

Regler for dette må du nesten sjekke kommunalt - kan være at det variere fra kommune til kommune.

Hvis naboen garantert hadde fått røyk både inn i stuen og soverom, da hadde jeg latt være å sette opp en stamp der. Tenk om det var omvendt...

Tømming:

Her er det ikke lov til å koble seg til kommunens kloakksystem, for tømming av kar/stamper. Enkelte gjør det uten lov. Det kan være at slikt også varierer fra kommune til kommune, sjekk evt. regler med din kommune.

Gjest Gjest
Skrevet
Røyk:

Regler for dette må du nesten sjekke kommunalt - kan være at det variere fra kommune til kommune.

Hvis naboen garantert hadde fått røyk både inn i stuen og soverom, da hadde jeg latt være å sette opp en stamp der. Tenk om det var omvendt...

Tømming:

Her er det ikke lov til å koble seg til kommunens kloakksystem, for tømming av kar/stamper. Enkelte gjør det uten lov. Det kan være at slikt også varierer fra kommune til kommune, sjekk evt. regler med din kommune.

Hvor skal man så tømme vannet?Om en ikke får koblet seg til på noe vis?

Er det komunale regler for slike stamper ol?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...