AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Er det flere som opplever dette, og vil dele erfaringer Min sønn gamer, men har et balansert liv med skole, trening, fotball og andre aktiviteter. Dette gjør han alene. Går på videregående og om helgene sitter han med lekser og er hjemme med oss. Anonymkode: f35c6...7fd
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Min eldste var også slik før han fikk kjæreste. Han hadde tilbud og muligheter til å gjøre avtaler, men han er sjenert og synes det var vanskelig om han ikke ble spurt rett ut. Nå har han kjæreste og er mye med henne, men til og med nå kan han velge å være med bare oss. Jeg tror det sosiale batteriet hans tømmes i ukedagene, så bruker dagene til å lade i helgen. Er han ensom? For det er jo noe helt annet♥️ Anonymkode: ab643...4bd 2 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Jeg jobber i videregående skole og møter veldig mange ensomme tenåringer. Mange har sluttet med fritidsaktiviteter sin, fint å høre din fortsatt går på fotball. Og veldig mange opplever en innholdsløs hverdag. Foreldre gjør mye egne greier, og lar ungdommen spise måltidene på rommet foran PCen, og aksepterer at den sitter på rommet hele dagen. Ungdommen forteller ofte at de ønsker å bli invitert med i fellesskapet. Invitasjon til å se på tv sammen. Forventninger og ønske om å sitte ved matbordet sammen. Å bli snakket med. Rett og slett sett. Anonymkode: cd2cd...0d9
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Du sier ingenting om dette er noe han selv velger, eller om han faktisk føler seg ensom? Jeg opplever det samme her, og det er vel en blanding av selvvalgt og ikke selvvalgt… Skjerm opptar de fleste unge i dag alt alt for mye, og når «alle» skjuler seg bak skjermen er det aldri noen som tar initiativ. Det er dessverre mange ensomme ungdommer nå 😔 Jeg føler noen ganger det er jeg som er årsaken til at ungdommen treffes, fordi jeg maser og maser om å invitere eller finne på noe. Når de til slutt er lei av masingen og faktisk gjør noe er de glade og sprudlende etterpå. Men de tar like fullt ikke initiativ selv 😔 Anonymkode: 3b53a...ca6
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Det er langt vanligere enn du tror. Har godt likte tenåringer med venner som fint kan være hjemme flere helger på rad uten planer. Anonymkode: 819c5...6e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå