Gå til innhold

Jeg trenger deres mening!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt bh og strømpeholder nå, men mangler trusen.... Vil ikke kjøpe den matchende trusen, for den var svindyr! Har noen alternativer her, men vet ikke hvilken jeg skal velge... Hvilken truse synes dere passer best til bhen og strømpeholderen:

1

2

3

4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville valgt nr 2 i samme farge som BH og strømpeholder!

Lekkert! ;)

Skrevet

hmmm....jeg syntes egentlig ikke noen av de passet, men tror 3 passet best. Har samme bh'en og trusa som hører til. Er kjempefint! :)

Skrevet

Jeg synes 3, til nød 1, 4 synes jeg ikke var noe fin i det hele tatt, og 2 synes jeg var litt tacky, men det er jo selvfølgelig smak og behag! (:

Hvordan er det med bh'r man kjøper på nettet forresten? Passer de? Er jo litt kjedelig å kjøpe bh på nettet for så å finne ut at den ikke sitter som man ønsker?

Skrevet
Jeg synes 3, til nød 1, 4 synes jeg ikke var noe fin i det hele tatt, og 2 synes jeg var litt tacky, men det er jo selvfølgelig smak og behag! (:

Hvordan er det med bh'r man kjøper på nettet forresten? Passer de? Er jo litt kjedelig å kjøpe bh på nettet for så å finne ut at den ikke sitter som man ønsker?

Min passet perfekt ihvertfall :)

Gjest lilletroll
Skrevet

Synes heller egentlig ingen av dem passet 100 %, men villse selv gått for nummer 3.

Gjest Binna
Skrevet

Synes de passet godt til jeg, selv om de ikke er den tilhørende. Nr1 synes jeg ble litt for enkel, men alle de andre passer.

Jeg har nettopp kjøpt Bher på bravissimo, og de passet ikke.. Det skal ikke være noe problem å bytte de, posta de idag så da venter jeg i spenning.. Er ikke sikker på om jeg må betale toll to ganger, men det er det visst ingen andre som vet her heller..

Gjest Kålungen
Skrevet

Nr 2 syns jeg var finest, i hvitt da.

Skrevet

Ville vel egentlig valgt den trusen som vises på bildet til strømpeholderen jeg da. Men hvis ikke ville jeg valgt nr 3 :)

Gjest Embla s
Skrevet

Ville valgt den du selv syns er finest jeg! ;)

Skrevet
hmmm....jeg syntes egentlig ikke noen av de passet, men tror 3 passet best. Har samme bh'en og trusa som hører til. Er kjempefint! :)

Er det denne du har? Synes ikke den så så fin ut på bildet nemlig, men tror strømpeholderen skulle passet fint til den trusen.

Trusen som hører til strømpeholderen er jo kjempefin, men synes 400,- er litt i meste laget for en truse - ihvertfall når jeg har betalt 520,- for strømpeholderen!

Skrevet

Kitekatt: Måtte du betale toll da du bestilte fra Figleaves? Det ser jo ut som at jeg må legge inn en ekstra bestilling hos dem nå :) Kjedelig å betale toll to ganger...

Skrevet
Er det denne du har? Synes ikke den så så fin ut på bildet nemlig, men tror strømpeholderen skulle passet fint til den trusen.

Trusen som hører til strømpeholderen er jo kjempefin, men synes 400,- er litt i meste laget for en truse - ihvertfall når jeg har betalt 520,- for strømpeholderen!

Ja det er den. den er veldig pen. Nei je betalte ikke toll for noe av det der jeg. Fikk det rett hjem i postkassa i en konvolutt :) Betaler ikke toll på varer under 200 kr. mener jeg. Bestilte den også etter jeg bestilte bh' en, så trusen kom alene.

Gjest Binna
Skrevet
Ja det er den. den er veldig pen. Nei je betalte ikke toll for noe av det der jeg. Fikk det rett hjem i postkassa i en konvolutt :) Betaler ikke toll på varer under 200 kr. mener jeg. Bestilte den også etter jeg bestilte bh' en, så trusen kom alene.

Ifølge netten så koster den 400...

grensen på 200 er med frakt om jeg ikke tar helt feil.

Skrevet
Ifølge netten så koster den 400...

Det er ikke den som koster 400,-, men den som hører til strømpeholderen :)

Skrevet

Da blir det den trusen på meg også! :)

Gjest -eline-
Skrevet

Nei, det er ikke inkludert frakt, kun varens verdi.

Skrevet

Nei, det er uten frakt. Men pass på at de skriver varens verdi uten frakt på pakken. Har nemmelig brent meg på at jeg kjøpte noe til 190,- og så sto det 235,- på pakken fordi de plusset på frakten, og da måtte jeg betale. Tollen ser på verdien som står deklarert på utsiden.

Kan du få dem til å skrive "gave" eller en lavere verdi på pakken er dette selvfølgelig det beste, men ikke alle firmaer gjør dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...