AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Hei Håper jeg har lagt dette i riktig emne! Jeg hadde en planlagt abort for 2,5 uke siden, da dette ikke var ønsket av barnefar. Jeg var i uke 8 og utførte dette hjemme. Spørsmålet jeg lurer på, er at jeg sluttet å blø rundt dag 11, og blødde ikke på 3-4 dager. Så startet jeg å fossblø og blør enda? Er dette riktig? Blanding av både mørkt og lyst blod Anonymkode: 19e51...4b4
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Det kan være en skorpe som har løsnet. Om du blør mye eller det er mye lukt bør du undersøke det. Og ikke ta abort fordi at mannen ikke er klar. Isåfall bør han ta ansvar for prevensjon. Anonymkode: 4afb2...82e
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan være en skorpe som har løsnet. Om du blør mye eller det er mye lukt bør du undersøke det. Og ikke ta abort fordi at mannen ikke er klar. Isåfall bør han ta ansvar for prevensjon. Anonymkode: 4afb2...82e Okei da følger jeg med på det til mandag 🙂 Nei det er jeg forsåvidt helt enig i, vi står i en litt meget spesiell situasjon dessverre, og det var mange tanker rundt dette altså. Anonymkode: 19e51...4b4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå