Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det egentlig? Er det en gjenforening med eksen, eller det å ha sex med en ny person for å komme over eksen?

Anonymkode: 2a062...d3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex med en fyr for å komme seg videre. 

Anonymkode: c30be...621

Skrevet

Aner ikke hva rebound er, men kanskje noe engelsk? Hva heter det på norsk?

Anonymkode: b76e6...762

Skrevet

Sistnevnte ja. 

Som regel er de jo ikke selv klar over at den nye er en rebound, fordi de ikke har selvinnsikten rundt bruddet og deres følelser. De legger lokk på alt i stedet for å jobbe seg gjennom det, og de føler at de er klare for et nytt forhold. 

Det blør dessverre alltid gjennom før eller siden, og den nye partneren, rebounden, ender ofte opp såret. 

Anonymkode: 09968...0fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Aner ikke hva rebound er, men kanskje noe engelsk? Hva heter det på norsk?

Anonymkode: b76e6...762

Vet ikke hva det norske ordet er. Var bare eksen som mente vi burde møtes igjen for en rebound. Jeg skjønte ikke helt… ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet ikke hva det norske ordet er. Var bare eksen som mente vi burde møtes igjen for en rebound. Jeg skjønte ikke helt… ts

Da skjønner ikke exen din heller hva det betyr. 
En rebound er å kaste seg ut i et nytt forhold uten å være klar for det eller en ikke har tatt seg tid til å bearbeide et brudd som har vært vanskelig eller brått avsluttet . 
Den personen blir gjerne brukt , enten bevisst eller ubevisst for at en skal kunne  «slikke sårene sine « 

Anonymkode: 75624...cf2

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han bruker ordet feil, men han mener jo da at han ønsker å bruke deg for sex. 

Anonymkode: 09968...0fb

• Nyttig 2
Skrevet

Personlig sutteklut. 

Anonymkode: 9e47e...76f

Skrevet

En rebound er den man har sex med når man endelig kan nyte sex med et nytt menneske igjen etter et lengre forhold. 

Anonymkode: f7bd0...f9e

Skrevet

alle trodde min nye var en rebound fordi det gikk litt fort etter skilsmissen. men han var den store kjærligheten. Ofte betegnes den første etter et brudd som rebound. 

Anonymkode: 5fc16...e3c

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

ha sex med en ny person for å komme over eksen?

Som andre over her sier, sistnevnte. Sex eller relasjon som en kjæreste med en ny for å komme over exen.

Anonymkode: ab392...624

Skrevet

Sistnevnte. Svake folk som må ligge med noen for å komme seg over en eks

Anonymkode: cef81...d2f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Sistnevnte. Svake folk som må ligge med noen for å komme seg over en eks

Det er ikke svakt. Det er en kjempegod idé å oppleve god kjemi, og gjerne god sex med et nytt menneske.

Jeg vil anbefale det.

Skrevet

Helt tydelig at flesteparten i tråden her ikke forstår hva ordet betyr. Hvordan er rebound ensbetydende med en du har sex med? Hvor vanskelig er det å google folkens??! 

Anonymkode: 3ee80...7f9

• Liker 1
Skrevet
Rotemor skrev (7 minutter siden):

Det er ikke svakt. Det er en kjempegod idé å oppleve god kjemi, og gjerne god sex med et nytt menneske.

Jeg vil anbefale det.

Ja, etter man har bearbeidet bruddet og tatt seg tiden til å vokse som menneske.
Når folk umiddelbart må ligge med noen andre etter et brudd tyder det på svakhet, desperasjon og et fåfengt ønske om bekreftelse. Det er en svært lite attraktiv egenskap.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ja, etter man har bearbeidet bruddet og tatt seg tiden til å vokse som menneske.
Når folk umiddelbart må ligge med noen andre etter et brudd tyder det på svakhet, desperasjon og et fåfengt ønske om bekreftelse. Det er en svært lite attraktiv egenskap.

Hvor lenge må det gå da og hvor lenge må forholdet vare før det ikke er å betrakte som en rebound?

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Helt tydelig at flesteparten i tråden her ikke forstår hva ordet betyr. Hvordan er rebound ensbetydende med en du har sex med? Hvor vanskelig er det å google folkens??! 

Anonymkode: 3ee80...7f9

Hadde folk googlet eller spurt de rette plassene hadde det ikke vært noe aktivitet her inne 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...