Soft mann Skrevet tirsdag kl. 21:04 #21 Skrevet tirsdag kl. 21:04 Eg hadde og veldig dårlig søvn, høyt stressnivå. Høy hvilepuls og lavt bodybat. Så begynte eg med melatonin depotabelett. Det hjelpe på slle parameter😀
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:12 #22 Skrevet onsdag kl. 07:12 Soft mann skrev (10 timer siden): Eg hadde og veldig dårlig søvn, høyt stressnivå. Høy hvilepuls og lavt bodybat. Så begynte eg med melatonin depotabelett. Det hjelpe på slle parameter😀 Her er det viktig å poengtere at det er søvnen, ikke medisinen, som gjør at parametrene blir gode. (Medisinen hjalp på søvnen, og søvnen hjalp på parametrene) Anonymkode: 0c627...231 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:57 #23 Skrevet onsdag kl. 08:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her er det viktig å poengtere at det er søvnen, ikke medisinen, som gjør at parametrene blir gode. (Medisinen hjalp på søvnen, og søvnen hjalp på parametrene) Anonymkode: 0c627...231 Noen medisiner kan også gi kunstige "gode tall". Man kan f.eks få kjempelavt stress i løpet av natten, men har likevel ikke nok dyp søvn, så tross "gode tall" er man ikke uthvilt. Anonymkode: 7a8d1...379
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:28 #24 Skrevet onsdag kl. 10:28 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen medisiner kan også gi kunstige "gode tall". Man kan f.eks få kjempelavt stress i løpet av natten, men har likevel ikke nok dyp søvn, så tross "gode tall" er man ikke uthvilt. Anonymkode: 7a8d1...379 Det stemmer, og er et viktig poeng. Betablokkere kan blant annet gi denne effekten. Likevel, det er ikke kjent at melatonin gir denne effekten, og derfor er det høyst trolig søvnen som har gitt bedre tall, ikke medisinen. Anonymkode: 0c627...231
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:23 #25 Skrevet onsdag kl. 11:23 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det stemmer, og er et viktig poeng. Betablokkere kan blant annet gi denne effekten. Likevel, det er ikke kjent at melatonin gir denne effekten, og derfor er det høyst trolig søvnen som har gitt bedre tall, ikke medisinen. Anonymkode: 0c627...231 Stemmer, var betablokker jeg tenkte på. Noe smertestillende har også den effekten, og sikkert mye annet jeg ikke har oversikt over. Anonymkode: 7a8d1...379
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå