Gå til innhold

Til dere som styler bilen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I de flestes øyne.
Ikke noe å hisse seg opp over, heller akseptere at råning ikke er kult.

Anonymkode: e4529...f98

Du vet enkelte biler har 21 tommer? Ser bare på pickupen til sønn. Og den er det nå originalt på både snorkel, veltebøyle, stigtrinn på

Bilen min har 20 tommer og er en subaru

Ser tilogmed på audi som tante barnet som er original er det mye på som du mest sannsynlig da vil reagere på

Anonymkode: 677b0...9e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dummeste jeg ser, køl svarte ruter, understellet senket til bunnivå, spoilere og smellende effektanlegg. Enda mer latterlig at statens vegvesen ikke forbyr dette sistnevnte leven.

Du kan pokker ikke være særlig over 14 år mentalt for å rigge bilen slik.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du vet enkelte biler har 21 tommer? Ser bare på pickupen til sønn. Og den er det nå originalt på både snorkel,

Trodde det var opplagt, men:
Du snakker om terrengbil der store dekk gir bedre fremkommelighet offroad.
Vi andre snakker om lavprofil rånedekk som kun har ulemper på norske veier.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

I de flestes øyne.

Så en orginalbil er rånete i dine øyer med andre ord?

AnonymBruker
Skrevet
Ingar-André skrev (31 minutter siden):

Så en orginalbil er rånete i dine øyer med andre ord?

Les trådens tittel på nytt siden du ikke har fått med deg hva den handler om.

• Liker 2
Skrevet
moomino skrev (På 8.3.2026 den 22.03):

Bedre å sette egen still en at alle har de grå og hvite bilene som ser helt like ut.

Farge er jo lett å gjøre noe med da. Bare å legge på folie det, den beskytter lakken og kan tas av igjen senere med den fordelen at lakken under da er som ny. Jeg har en gul Tesla Y selv, den er lett å finne igjen på parkeringsplassen selv om den er 100% original på alle andre måter ;)

• Liker 1
Skrevet
-jk- skrev (2 minutter siden):

Farge er jo lett å gjøre noe med da. Bare å legge på folie det, den beskytter lakken og kan tas av igjen senere med den fordelen at lakken under da er som ny. Jeg har en gul Tesla Y selv, den er lett å finne igjen på parkeringsplassen selv om den er 100% original på alle andre måter ;)

Men mange syns jo det å ha annen farge er Harry og. Mener alt ska være de grå og hvite

Skrevet
moomino skrev (1 minutt siden):

Men mange syns jo det å ha annen farge er Harry og. Mener alt ska være de grå og hvite

Har ikke fått noen kommentarer som tyder på det, men det finnes sikkert noen. Folie har dog den fordelen, i motsetning til det meste annet av styling, at det øker gjensalgsverdien. 

Men klart, det finnes folie som går mye mer over i rånestil også. Chrome, fargeskiftende folie osv. Det blir for spesielt interesserte. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (6 minutter siden):

Har ikke fått noen kommentarer som tyder på det, men det finnes sikkert noen. Folie har dog den fordelen, i motsetning til det meste annet av styling, at det øker gjensalgsverdien. 

Men klart, det finnes folie som går mye mer over i rånestil også. Chrome, fargeskiftende folie osv. Det blir for spesielt interesserte. 

Datteren her fikk høre bilen var Harry. Den er i en lille farge. Ho kjøpte bilen brukt. Forje eier som hadde foliert.  Lakken under er en grå farge .

Ser og ho er med i en mekke klubb og der har ho vært med å lakkert flere biler og som ho sier, de får ofte høre at bilene er Harry eller at de er stygge. Enda så har flere av bilene ho har vært med å bygd fått premier på bil utstillinger blandt annet pga farge valg eller dekor, eller at de er bilene som er mest originale ut fra da de kom ut på markedet på 70 og 80 tallet.

Ser sønnen har metalik oransje med svarte detaljer alt levert originalt. 

Anonymkode: 677b0...9e2

AnonymBruker
Skrevet
moomino skrev (1 time siden):

Mener alt ska være de grå og hvite

Ikke så mange år siden hvite biler var vanskelige å selge.
Trender kommer og går, men rånestyling har aldri vært og kommer aldri til å bli trendy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som er harry er Harly mc med "fri eksos", biler som er stylet er ikke i nærheten av harry.

Anonymkode: 48c83...122

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Les trådens tittel på nytt siden du ikke har fått med deg hva den handler om.

Det går begge veier. 

Du som sier 21" felger osv er harry. Sett deg litt inn i ting før du sjøl fremstår som en tosk, noe du gjør. Og til mitt og alle andre med samme type bil og andre i samme klasse som f.eks benz e klasse, audi a6, heck, selv id 4 gtx... Dem har alle 21". Harry det også?

Og hvis leser så ser du jeg har gitt TS svar på hvor man får taki det hen lurte på.

Endret av Ingar-André
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.3.2026 den 14.32):

Mulig det er trolling, men hva er poenget?
Eneste du oppnår er at folk blir flaue på dine vegne.

Hvorfor i alle dager skulle folk blir det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.3.2026 den 21.47):

Har du tenkt på laksetrapp? 

Anonymkode: 58b37...ccb

Den forsvant vel med oppvarmet bakruter?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2026 den 20.26):

I de flestes øyne.

Er faktisk fint å se på på Strømstad i Påsken

• Liker 1
Skrevet (endret)
Fru Uperfekt skrev (10 minutter siden):

Er faktisk fint å se på på Strømstad i Påsken

Japp.. 65' impala! Skal lett dit ja

Endret av Ingar-André
Skrevet (endret)
Ingar-André skrev (1 minutt siden):

Japp.. 65' impala! Skal lett dit ja

Kjører Gampen over så blir tilskuer i år og 🙂

Om den er velholdt er de jo kule

Endret av Fru Uperfekt
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (2 minutter siden):

Kjører Gampen over så blir tilskuer i år og 🙂

Om den er velholdt er de jo kule

Bistår med bil, bensin, mat/drekke osv til sjåføren.. Så ja, skar sitta baki å rapa som folk flest med kolonna fra Hamar😂

Den er grei, lakken har sett sine bedre dager men er rustfri på absolutt alle måter. Urørt orginal bil

Skrevet
Ingar-André skrev (3 minutter siden):

Bistår med bil, bensin, mat/drekke osv til sjåføren.. Så ja, skar sitta baki å rapa som folk flest med kolonna fra Hamar😂

Den er grei, lakken har sett sine bedre dager men er rustfri på absolutt alle måter. Urørt orginal bil

Grei ordning der, kort reisevei er det og. (Jeg kjører helt fra Bergen for å se på)

Skrevet
Fru Uperfekt skrev (2 minutter siden):

Grei ordning der, kort reisevei er det og. (Jeg kjører helt fra Bergen for å se på)

Fra bergen for å glana på oss fulle tullinga?😳 Syns det var langt nok fra Hamar jeg men😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...