Gå til innhold

Til dere som styler bilen

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.3.2026 den 21.10):

Hvorfor i alle dager blir du flau på vegne av dem som setter sitt eget preg på bilen sin? 

Skal alle passe inn i saueflokken, og kjøre hvit Tesla Y? 

Hvis du pynter deg? Hvorfor gjør du det? Skal andrebli flau på dine vegne da? 

For en idiotisk kommentar. 

Anonymkode: 39401...19c

🥰👍 beste svar ! 

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Forskjell på å pynte seg og bruke tid og penger på flaut råne-utstyr.

Anonymkode: e4529...f98

Er ikke råner, er ikke norsk engang men finner råner mye kulere enn de fleste som følger trender. De tør å være seg selv. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I "gamle dager" hadde pensjonister med seg nistemat og satt ved torget i byen for å se på rånerene! Ikke noe nytt dette.

Anonymkode: 48c83...122

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.3.2026 den 23.22):

Forskjell på å pynte seg og bruke tid og penger på flaut råne-utstyr.

Noen sparkler trynet som er like flaut som å style bilen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I "gamle dager" hadde pensjonister med seg nistemat og satt ved torget i byen for å se på rånerene! Ikke noe nytt dette.

Da synes jeg at du skal gjøre det. Det er fint å komme seg litt ut, og ikke bare sitte inne foran skjermen. 😅 Kanskje du treffer noen hyggelige folk å prate med også. 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her..

ikke trolletråd nei, og er kun på utkikk etter seriøse leverandører eller tips til slike som selger deler som kan gi bilen et lite «løft».

men alle leser ikke tittelen. «Til dere som styler bilen». Kanskje de som ikke styler bilen la være å kritisere?

Jeg synes forsåvidt verre å forrige verdien av egen kropp ved å sprøyte inn botox og fillers. Bilen kan man i det minste bytte ut, når det går av moten. Når duck-face går av moten derimot er det ikke så kjekt å bli byttet ut.. men så kommentere jeg ikke slike tråder fordi noen synes jo tydeligvis at slikt er gøy.

Men fra spøk til alvor: leser i ulike internasjonale fora at flere har gode erfaringer med Ali-express, Temu etc men virker ikke så veldig seriøse ifht norske forhandlere. Jeg tror at (velbegrunnet) frykt for redusert rekkevidde kan være årsaken til at det er mindre populært. Før var det langt enklere å finne.

Og for all del, det er ikke snakk om ekstrem styling med neon-lys og flammemønster, mer som litt subtil styling som passer med opprinnelig design.

Men leter videre :)

Anonymkode: ea472...861

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.3.2026 den 9.53):

Ja, helt enig. Bil, og spesielt veteranbil er skikkelig kultur det. Mange klubber kjører turer med pensjonister som storkoser seg. Jeg har en strøken Golf fra -91 som jeg nå skal style opp med nye flotte 17`` alufelger, polering og klar for bruk etter vinterlagring.

Her er det en mk1 cab som blir sommerbilen i år. Med korte coilovers og 7x13. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kanskje de som ikke styler bilen la være å kritisere?

Om det er meg du tenker på så var ikke ment som kritikk, kun et godt råd.
Spare deg for å bruke tid og penger og bli ledd av i tillegg. 👍

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg stylet bilen med rosa pjuske-ratt. fant på biltema. 

Anonymkode: 95baf...706

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

jeg stylet bilen med rosa pjuske-ratt. fant på biltema. 

image.thumb.png.0f8b2c1841bf82362aa5facd7a8170f8.png

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Når du går gjennom konfigurator på netter så styler du også bilen som du bestiller. Til og med suver kan ofte bestilles med lavprofildekk, spoilersett, felger, sportstoler, mørke ruter, spesiell lakk, soltak, skjermbuer, sorte eller krom deltaljer, karbon interiør og ironisk nok senkesett!!!!. Man må liksom gå gjennom og spesifisere alle alternativene. Slik sett blir bilen allerede fra fabrikken stylet til din smak. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.3.2026 den 10.32):

Er på jakt etter noe bakspillere og skjørt til bmw i4 som skiller seg litt ut.

Tips til gode steder å kjøpe dette?

Synes det er vanskeligere nå å finne gode deler (helst i karbon) enn for 10-20 år siden. Er jo bare å se på bilparken kanskje, at ingen tar seg bryet med å oppdatere egen bil, men håper noen har gode råd.

Har du tenkt på laksetrapp? 

Anonymkode: 58b37...ccb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.3.2026 den 21.10):

Hvorfor i alle dager blir du flau på vegne av dem som setter sitt eget preg på bilen sin? 

Skal alle passe inn i saueflokken, og kjøre hvit Tesla Y? 

Hvis du pynter deg? Hvorfor gjør du det? Skal andrebli flau på dine vegne da? 

For en idiotisk kommentar. 

Det å sette spoiler på bilen, og enorme uoriginale felger, og gjerne senke bilen, og sote vinduene, er ikke å pynte seg. Med mindre man tror man er pyntet med olaskjørt, lisseslips og boots… Veldig, veldig liten nisje som synes det er kult, eller pyntet… Selvsagt lov å ha dårlig smak. Man man senker beviselig verdien på bilen med styling, alltid. 

Anonymkode: 83e21...21d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.3.2026 den 22.38):

Det å sette spoiler på bilen, og enorme uoriginale felger, og gjerne senke bilen, og sote vinduene, er ikke å pynte seg. Med mindre man tror man er pyntet med olaskjørt, lisseslips og boots… Veldig, veldig liten nisje som synes det er kult, eller pyntet… Selvsagt lov å ha dårlig smak. Man man senker beviselig verdien på bilen med styling, alltid. 

Anonymkode: 83e21...21d

Nå er jeg spent... Hva er "å ha god smak"? Er det de som har lik smak som deg? 

For du har bestemt at de som setter på store hjul, soter ruter ol, har "dårlig" smak", ikke sant? Hvorfor tror du at verdien på bilen synker når dette blir gjort? Jeg kan nemlig bevise det motsatte med egen bil. 🤔 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 7.3.2026 den 10.32):

Er på jakt etter noe bakspillere og skjørt til bmw i4 som skiller seg litt ut.

Tips til gode steder å kjøpe dette?

Synes det er vanskeligere nå å finne gode deler (helst i karbon) enn for 10-20 år siden. Er jo bare å se på bilparken kanskje, at ingen tar seg bryet med å oppdatere egen bil, men håper noen har gode råd.

Gs bildeler. Dem jeg har brukt for f11, g30 og m4. Hadde iallfall karbon av ymse slag for ca 1 år siden.

Screenshot_20260319_153103_Chrome.jpg

Endret av Ingar-André
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

For du har bestemt at de som setter på store hjul, soter ruter ol, har "dårlig" smak", ikke sant?

De har iallfall en spesiell smak, som de deler med svært få...

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

De har iallfall en spesiell smak, som de deler med svært få...

Så dem som er som meg som kjører med 21" hjul, addon osv er snåle i dine øyer? 

Lite veit du om at en G31 som det er i mitt tilfelle er ORGINAL med 21" felger. Den er også orginal med diverse carbon deler som frontleppe, takvinge, sideskjørt og splittere. Hørt om G31 M? G31 Alpina, G31 Snitczher? Jeg har en G31 m550d med M5 look. Ergo, ALT er orginale deler dem kommer med fra fabrikken.

Sitter vi som har slike biler og rakker ned på dere med biler du ser 20 av hvert kvartal? Tror ikke det gitt.. Forbanna nar.

Endret av Ingar-André
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ingar-André skrev (45 minutter siden):

Så dem som er som meg som kjører med 21" hjul, addon osv er snåle i dine øyer? 
Forbanna nar.

I de flestes øyne.
Ikke noe å hisse seg opp over, heller akseptere at råning ikke er kult.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...