AnonymBruker Skrevet 6. mars #1 Skrevet 6. mars Jeg er litt usikker på hva jeg vil gjøre videre i livet når det gjelder utdanning og jobb. Jeg vet at jeg trives med å jobbe med mennesker og liker tanken på å kunne hjelpe andre. Akkurat nå jobber jeg på sykehjem, og gjennom den erfaringen har jeg funnet ut at jeg ikke ønsker å utdanne meg til helsefagarbeider eller sykepleier. Jeg opplever at arbeidet kan være ganske psykisk krevende over tid, og belastningen føles stor i forhold til lønnen, selv om lønn ikke er det viktigste for meg. Samtidig tror jeg heller ikke at en typisk kontorjobb passer meg så godt, siden jeg ønsker en mer variert arbeidshverdag med kontakt med mennesker. Har ikke noe i mot en blanding av kontor og det «fysiske», så lenge det er varierende. Er det noen som har erfaringer eller forslag til utdanninger eller yrker som kunne passet? Anonymkode: 9556a...a1a 1
Daisy-love Skrevet 6. mars #2 Skrevet 6. mars Logoped, ergoterapeut, eller fysioterapeut kunne kanskje vært noe? Kommer an på hvor en jobber hvordan lønnen er, men det er jo ikke kjempegod lønn på noen av de.
AnonymBruker Skrevet 3. april #5 Skrevet 3. april Økonomiutdanning og bli økonomisk veileder på nav for eksempel? De andre utdanningene som er listet opp låser deg veldig til de yrkene og gir deg absolutt ikke er variert hverdag. Det viktigste du gjør for å gi deg selv en variert hverdag er å finne en jobb med høy grad av autonomi i hverdagen. Anonymkode: 47b60...993
AnonymBruker Skrevet 3. april #6 Skrevet 3. april Tror du kontorjobber er uten kontakt med mennesker? Anonymkode: 4cc45...4ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå