AnonymBruker Skrevet i går, 07:24 #1 Skrevet i går, 07:24 Tenker dere det er trygt å dra til typiske syden land i sommer? Vi skal til Rhodos, og merker jeg er litt bekymret. Anonymkode: dc696...a64
AnonymBruker Skrevet i går, 07:32 #3 Skrevet i går, 07:32 Det hadde jeg ikke bekymret meg noe for. Anonymkode: 6f4b8...028
AnonymBruker Skrevet i går, 07:34 #4 Skrevet i går, 07:34 Bestilte faktisk tur tidligere i uka, men unngikk med hensikt Kypros, Tyrkia og Hellas. Blir en tur til Kroatia i stedet. Anonymkode: df266...2aa 2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:35 #5 Skrevet i går, 07:35 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bestilte faktisk tur tidligere i uka, men unngikk med hensikt Kypros, Tyrkia og Hellas. Blir en tur til Kroatia i stedet. Anonymkode: df266...2aa Hvorfor valgte du bort Hellas? Anonymkode: dc696...a64
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Vi har avbestilt. Er litt lei oss for det. Når verdens ledere er en gjeng gærne psykopater med impulskontrollen til en 3-åring. Stoler ikke på hva de kan finne på. Anonymkode: daeec...1b7
Pawn Hearts Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden (endret) Nå sier Irans president Masoud Pezeshkian at de ikke vil angripe naboland med mindre de selv blir angrepet derfra. Så lenge det ikke skjer noe uventet og drastisk, anser jeg det som helt trygt å dra til Hellas. Endret 2 timer siden av Pawn Hearts
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #8 Skrevet 8 minutter siden Jeg booket i går, og skippet Kypros og Rhodos pga geografi, og valgte Gran Canaria i stedet. Sikkert 100% irrasjonelt, men reiser alene med barn og hadde garantert gått og tenkt på det. Tror ikke de tør prøve seg på Nato, men de kan kanskje bomme…? Og håper jo verden har roet seg før sommeren. Anonymkode: 209ed...223
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå