AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:59 #1 Skrevet torsdag kl. 21:59 Noen som har anbefalinger? Skal brukes både i byen og litt i marka. Helst ikke over 25k. Anonymkode: e190c...eb0
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:11 #2 Skrevet fredag kl. 10:11 Jeg har Momas Balance+ SUV. Den har større dekk enn standard, som er en fordel i terreng, samt generell komfort. Den er utrolig deilig å sykle på, hadde 282 mil på den i fjor. Har testet noen andre merker som andre rundt meg har, men ingen kan hittil måle seg, og andre blir fort "misunnelige" på komforten på min. God kapasitet på batteri. Den kan lades både rett i sykkelen, samt at man kan ta av batteriet og lade den. De har tilbud på Kajakk og Fritid nå, den er nå til bare 17k. Anonymkode: 9db0e...ab1 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:36 #3 Skrevet fredag kl. 14:36 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har Momas Balance+ SUV. Den har større dekk enn standard, som er en fordel i terreng, samt generell komfort. Den er utrolig deilig å sykle på, hadde 282 mil på den i fjor. Har testet noen andre merker som andre rundt meg har, men ingen kan hittil måle seg, og andre blir fort "misunnelige" på komforten på min. God kapasitet på batteri. Den kan lades både rett i sykkelen, samt at man kan ta av batteriet og lade den. De har tilbud på Kajakk og Fritid nå, den er nå til bare 17k. Anonymkode: 9db0e...ab1 Takk! Anonymkode: e190c...eb0
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:42 #4 Skrevet fredag kl. 14:42 Momas Jason og Momas Eagle her. Fantastiske sykler, ikke noe tull etter 3000 og 1700 km på de. Anonymkode: a2e5f...e20
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:34 #5 Skrevet lørdag kl. 18:34 Jeg har en Kalkhoff, men husker ikke modellnavn dessverre. Godt fornøyd med den. Anonymkode: 0db76...c5b
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:06 #6 Skrevet lørdag kl. 19:06 Veldig fornøyd med Electra fra Sykkelpikene Anonymkode: 474a2...d80
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå