Kace Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Hei, eg er ein mann på nå 51 år. Eg og samboeren har vert ilag i ca 22 år nå. I starten var det sjølsagt flørting å slik småforelskelse, og me vart ilag og etter hvert samboere. MEN intimheten og sex uteblei. Me kunne kose og klemme kvarandre, men det stogget der, hun ville ikkje, var redd for det, og eg ville ikkje presse henne. Tida gjekk, eg kjente på eit savn, såg på andre damer som eg syntes såg finere ut enn mi, eg gjor da slutt, men vart då redd, tenk om eg ikkje får nokon, eg ikkje den typen som er spesielt på sjekkeren og er ganske sjenert. Så me vart ilag igjenn. Dette skjedde 2 ganger første 5 åra. Siden har me holdt ilag, Eg trudde kanskje da va slik da va i parforhold. Når så bror hennar og veninna hennar skulle ha ungar, så ville ho plutslig ha sex, Men det var aldri slik ekte god sex som eg såg for meg, Ja eg hadde litt nytelse, men ikkje ho, kjente lite sa ho, ikkje spes godt. Me gjor da kunn fø å få barn. Fekk barn til slutt, men via ihf. ei fin jenta på no 7 år. på desse 7 åra etterpå har me hatt sex 1 gong, og då var ho ikkje heiltn edru, ikkje full men tatt eit par glass. Så ifjor sommer skjedde det utenkelige, Eg vart betre kjent med ei i bygda her, har visst kem ho var lenge, mange år, men ikkje snakket spesielt med hun. Byrja på snapp, ettersom familien hennars fekk fast campingplass på samme sted som oss, og nabovogn, hun har og ei datter som er 1 år eldre enn mi. så ein fin mai lørdag ifjor sommer vilde dei besøka oss, sambueren min var på jobb, det var og mannen hennars. Jentna leikte ilag mens me satt i sofaen på terrassen. og der byrja me plutslig å kyssa å klina. Å fy f kor intenst deiligt å godt da va. Me fekk ordna te ei helg på campingen, meg og ho og småjentna. Der skjedde da, me var begge utro, beste opplevinga eg har hatt ever. Då fant eg ut at eg elska da, elska å kyssa å klina, mens sambuaren min lika ikkje å klina, synst da er ekkelt. Hadde ting å tang vert litt annerledes å begge vert single, så ja... No er eg i forholdet fortsatt, men med mykje savn etter det eg fekk, og ja hun veit eg har vert utro, eg sa det ei stund etterpå. Veit ikkje heilt ka eg skal gjera, Vil jo gjera det beste fø barnet, og om det vert slutt, så står ho på bar bakke, ettersom huset er mitt. Veldig mykje tanker, følelser og savn. Meg å samboeren kan kitle kvarandre litt og slik småflørting, men stopper der. Eg prøvde ei gong før nyttår å kysse hun, men hun vrei seg vekk. Eg savna kyssinga, klininga, intimheten og lidenskapen til hun andra. Kunne sikkert skreve mykje meir, og sorry feilskrivinga, bokmål og nynorsk. 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Nå vet vi som leser her svært lite om ditt forhold annet enn mangelen på sex. Som kvinne kan jeg si at jeg har en sterk sexlyst men at den påvirkes av forholdet jeg er i. Utroskap for eksempel er en ting som får meg til å miste totalt lysten på en mannen og generelt forholdet. Men ja sex 1 gang på 7 år det er lite. Slik ville ikke jeg levd. Her må du enten ta tak i hva som er den virkelige grunnen til at dere knapt har sex. Det er faktisk umulig for oss på dette forumet å vite. Også må du finne ut om det kan gjøres noe med. Eventuelt parterapi eller sexolog. Hvis svaret er nei så må du finne ut av om du kan leve i et totalt sexløst forhold. For meg personlig er svaret nei. Så hva er alternativene dine da. Eventuelt ønske et åpent forhold, (Husk det går begge veier) eller bryte ut av forholdet. Det er mulig å ta vare på barnet sitt å finne gode redferdige løsninger ved brudd. Anonymkode: 07c78...92d
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Jeg forstår ikke hvorfor man ikke går fra hverandre før man tar steget å være utro… Det er fullstendig mulig ( og mer og mer vanlig) å ha et vennskapelig brudd, dele 50/50, bo nærme og samarbeide godt. Det vennskapelige bruddet blir unektelig vanskeligere for de fleste når feks utroskap er inne i bildet… Anonymkode: 32514...014 1 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Gjør det slutt å gi henne halve huset, så slipper du tenke mer på det. Anonymkode: 2e123...d34
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Interessant å for en gangs skyld lese om utroskap fra en manns perspektiv her inne. Takk for at du deler, og beskriver hva du savner og hvorfor det kunne bli sånn. Jeg tror dessverre ikke at du kommer til å få det du trenger i dette forholdet, når du ikke har fått det på 22 år. Kvinner som er så uinteresserte i kyss, klining og sex over så lang tid kommer ikke til å forandre seg. Barnet ditt får det bra uansett om dere går fra hverandre, hun kommer til å klare seg. Vær raus med moren hennes og gi datteren din masse tid, samvær og kjærlighet. Så vil det gå godt. Du fortjener å leve med noen som faktisk vil ha deg, som tenner på deg og vil være nær deg. K 51 Anonymkode: bce82...7df 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå