Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tatt i uke 15 og jordmor sa umiddelbart at det var gutt. Bildet er dårlig da morkaken ligger fremme, hodet til venstre. Når jeg sammenligner med andre gutter i uke 15 så ser jo vårt barn ut som en jente, er dere ikke enig? At det jeg ser er kjønnslepper?

Anonymkode: 5175d...18a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tatt i uke 15 og jordmor sa umiddelbart at det var gutt. Bildet er dårlig da morkaken ligger fremme, hodet til venstre. Når jeg sammenligner med andre gutter i uke 15 så ser jo vårt barn ut som en jente, er dere ikke enig? At det jeg ser er kjønnslepper?

Hvor er bildet..?

Anonymkode: 73479...729

• Liker 2
Skrevet

Snapchat-1532283976.jpg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor er bildet..?

Anonymkode: 73479...729

Herregud, sorry🤦‍♀️ er på plass nå tror jeg😂

Skrevet

Synes det er vanskelig å se da baby ikke likker koret ifht nub Theory. Men pottyshot er uansett mye bedre fra rundt denne tiden.

Anonymkode: 504ef...04d

• Liker 1
Skrevet

Ser ut som gutt for meg… Når vi har «sett» kjønnet på våre jenter på ultralyd har bildet blitt tatt liksom rett opp i skrittet, og på jenter ser du da 3 hvite streker. Min erfaring er at man ikke ser antydning til noe kjønnsorgan fra siden på jenter. Navlestrengen derimot kan man jo se og den ser jo ut som en penis ofte for oss med utrente øyne. 

Anonymkode: e9a4c...ea1

• Liker 1
Skrevet

Dette er 95% en gutt :) 

Anonymkode: c0931...201

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser absolutt ut som gutt.

Anonymkode: 828b5...70f

• Nyttig 1
Skrevet

Jente … vet noen håper på gutt 

Anonymkode: 012de...26e

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jente … vet noen håper på gutt 

Anonymkode: 012de...26e

Dette er absolutt ikke jente nei - man ser jo tydelig penis 😅

AnonymBruker
Skrevet

Er det så nøye da ??? Vet alle ønsker seg jente, og håper og tror det blir jente når det er tydelig gutt..... Men jeg syns nå det ligber litt på jente her..... Men dårlig bilde da...... Helt ærlig, tar du abort hvis det er gutt da ??

Anonymkode: 03112...388

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det så nøye da ??? Vet alle ønsker seg jente, og håper og tror det blir jente når det er tydelig gutt..... Men jeg syns nå det ligber litt på jente her..... Men dårlig bilde da...... Helt ærlig, tar du abort hvis det er gutt da ??

Jeg trodde jeg var likegyldig, men brøt ut i spontan gråt av glede og lettelse da hun sa det var gutt. Som sagt trodde jeg at jeg var likegyldig, men innerst inne var jeg jo tydligvis ikke det.

Nå er jeg 18+3 da, men abort hadde aldri vært aktuelt med mindre fosteret hadde alvorlige feil. Det har ikke denne karen/frøkna her så langt💜

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Synes det er vanskelig å se da baby ikke likker koret ifht nub Theory. Men pottyshot er uansett mye bedre fra rundt denne tiden.

Anonymkode: 504ef...04d

Da han hun/han lå i pottyshot-vinklet mente jeg det var tydlig gutt, men jeg vet ikke.

Vet det er fælt å være så opptatt av gjønn, men det er jo en av de første bitene i identieten.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

I mitt amatør øye er dette det en av de tydeligste bildene av gutt jeg har sett. Så enig med jordmor som er utdannet og lever av å se etter dette......men du vet sikkert bedre.

Anonymkode: 0de0a...0bf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg trodde jeg var likegyldig, men brøt ut i spontan gråt av glede og lettelse da hun sa det var gutt. Som sagt trodde jeg at jeg var likegyldig, men innerst inne var jeg jo tydligvis ikke det.

Nå er jeg 18+3 da, men abort hadde aldri vært aktuelt med mindre fosteret hadde alvorlige feil. Det har ikke denne karen/frøkna her så langt💜

Da han hun/han lå i pottyshot-vinklet mente jeg det var tydlig gutt, men jeg vet ikke.

Vet det er fælt å være så opptatt av gjønn, men det er jo en av de første bitene i identieten.

Dette gir jo ingen mening.. Hvis jordmor har fortalt deg at dette er gutt, og du også brøt ut i spontan gråt.. Hvorfor legger du da ut en tråd med tittel "er ikke dette ei jente"?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Dette gir jo ingen mening.. Hvis jordmor har fortalt deg at dette er gutt, og du også brøt ut i spontan gråt.. Hvorfor legger du da ut en tråd med tittel "er ikke dette ei jente"?

Fordi jeg vet at man kan ta feil. Hun sykepleier, ikke jordmor. Var privat klinikk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

I mitt amatør øye er dette det en av de tydeligste bildene av gutt jeg har sett. Så enig med jordmor som er utdannet og lever av å se etter dette......men du vet sikkert bedre.

Anonymkode: 0de0a...0bf

Aldri sagt jeg vet bedre, det er tvil og usikkerhet fra min side.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Sorry hvis jeg var litt frekk. Men er så mange her inne som gjerne tar abort lett hvis det er gutt... Jeg har tre av hver. Men helt ærlig, utrolig gøy å være guttemamma. Selvfølgelig er de mer rabiate og aktive, men også har jeg aldri fått så mye kjærlighet som fra guttene mine ♥️♥️... Todleren vår er spik spenna gærn, men også den mest kjærligste og sensetive 🥰♥️😂. Du har mye å glede deg til og over med gutt ♥️... Blir lettere å se i en annen vinkel, men lett å se at mine var gutter da de viste alt de hadde gledelig frem 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Fordi jeg vet at man kan ta feil. Hun sykepleier, ikke jordmor. Var privat klinikk.

Du skriver jo selv at hun var jordmor? Og nå er hun plutselig sykepleier..? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du skriver jo selv at hun var jordmor? Og nå er hun plutselig sykepleier..? 

Ja trodde ikke det spilte noen vesentlig rolle, prøver vel å forklare min usikkerhet.

Kan ikke du gå å være en sur Nancy Drew et annet sted? Om tråden irriterer deg så står du fritt til å finne en tråd som gir mening for deg et annet sted.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Sorry hvis jeg var litt frekk. Men er så mange her inne som gjerne tar abort lett hvis det er gutt... Jeg har tre av hver. Men helt ærlig, utrolig gøy å være guttemamma. Selvfølgelig er de mer rabiate og aktive, men også har jeg aldri fått så mye kjærlighet som fra guttene mine ♥️♥️... Todleren vår er spik spenna gærn, men også den mest kjærligste og sensetive 🥰♥️😂. Du har mye å glede deg til og over med gutt ♥️... Blir lettere å se i en annen vinkel, men lett å se at mine var gutter da de viste alt de hadde gledelig frem 😂

Har faktisk en gutt fra før og vil gjerne ha en til❤️🙈 det er helt sikkert like gøy å være jentemamma, men det er mer ukjent😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...