AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:22 #1 Skrevet torsdag kl. 16:22 Er 5+0 og begynt å spotte såvidt. Litt brunt nå og da, i tillegg har kvalmen gitt seg. Jeg blir aldri så kvalm at jeg kaster opp i mine svangerskap, men hele tiden småkvalm og smakssansene endrer seg, så ingenting smaker som det vanligvis gjør når jeg er gravid. Dette er nå borte. Er det greit å anta at dette ikke blir noe av da? Fjerde svangerskap, ingen spotting eller blødning tidligere graviditeter Anonymkode: f46e6...d10
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:45 #2 Skrevet torsdag kl. 16:45 Her kom og gikk kvalmen i de ukene der denne gangen. Har spottet med alle mine, så det betyr ikke at det er noe galt. Anonymkode: d541d...a50
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:57 #3 Skrevet torsdag kl. 17:57 Jeg spottet i 8 dager rundt uke 5-6, og kvalmen kom og gikk. Jeg er nå i uke 20 Anonymkode: ce940...cdf
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:59 #4 Skrevet torsdag kl. 17:59 Uansett hvilke svar du får her, vil det ha noe å si på hva som skjer hos deg… Anonymkode: a9335...1c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå