AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:49 #1 Skrevet torsdag kl. 15:49 Jeg har vært på koloskopi og den viste ingenting galt. Har slitt med daglig løs mage i 4 år. Andre som har råd ? Noen med lignende plage ? Anonymkode: 373f0...cfd
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:51 #2 Skrevet torsdag kl. 15:51 Tar du pre- og probiotika? Jeg slet så med magen, men det hjelper ekstremt å ta det hver dag! Anonymkode: 5d14c...1b2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:04 #3 Skrevet torsdag kl. 18:04 Jeg går fast på visiblin morgen og kveld og har fått Ibs'en i sjakk med det. Anonymkode: 3df18...541
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:17 #4 Skrevet torsdag kl. 18:17 Kutt ultraprosessert mat. Spis kraft laget av bein, grønnsaker (vær obs på at noen er snillere enn andre for magen), rent kjøtt. Dropp kunstig søting og varer med ingredienslister. Jeg fikk et NYTT LIV av å gå over til dette kostholdet. Jeg kan ikke beskrive hvor frisk og bra jeg ble i magen av dette!! Anonymkode: eee33...e10
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:23 #5 Skrevet torsdag kl. 18:23 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tar du pre- og probiotika? Jeg slet så med magen, men det hjelper ekstremt å ta det hver dag! Anonymkode: 5d14c...1b2 Hvilke tar du? Anonymkode: 62491...e70
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:22 #6 Skrevet torsdag kl. 19:22 Foodmap! Og ingen mat mellom 18 og 06. Anonymkode: d1bce...4df
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:41 #7 Skrevet torsdag kl. 22:41 Hvordan var colonskopi med smerte i magen fra før? Anonymkode: d98a3...d76
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:48 #8 Skrevet fredag kl. 08:48 Har hatt IBS-diagnosen i 20 år. Har IBS-D. Har hatt kronisk diaré i en årrekke. Til slutt ble det helt uutholdelig fordi jeg hadde diaré flere ganger daglig på jobb, måtte løpe fra middagsbordet hver dag osv. Det begrenset meg sånn. For meg er lav- fodmap helt uten effekt. Så prøvde jeg ut faste, basically at jeg dropper frokosten. Spiser siste måltid ca kl 20 og første måltid 11:30-12. Nå er tarmen min kjempebra og jeg har ikke diaré! Og jeg kan spise hva jeg vil til de øvrige måltidene, tåler til og med bønner som jeg aldri hadde trodd jeg skulle tålt. Anonymkode: fccfb...da2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå