AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:22 #1 Skrevet torsdag kl. 14:22 Hvorfor er ZO produktene så dyre? Har ikke sjans til å kjøpe de, selv om jeg har blitt anbefalt de på det sterkeste. Er de verd pengene? Hva slags ingredienser har de som ikke andre har når de bare har priser langt over tusenlappen for litt? Anonymkode: e81a4...3d8
mereo Skrevet torsdag kl. 14:26 #2 Skrevet torsdag kl. 14:26 Det finnes jo andre bra produkter fra andre merker. Så du klarer garantert å finne noe annet som duger like bra, men ikke nødvendigvis koster like mye. Hvem har anbefalt det? Noen som selger produktene? 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:14 #3 Skrevet torsdag kl. 16:14 Jeg har ikke bred erfaring med ZO produktene grunnet den høye prisen. Men det jeg har prøvd har vært utrolig bra til min hud. Hadde jeg hatt bedre råd ville jeg brukt produkter derfra mere jevnlig. Når du kjøper et produkt er det ikke bare selve ingridiensene du betaler for. Du betaler for innovasjon og forskning, fagkunnskap, merkevaren og merkevare oppbyggingen, lønns, drift og alle andre skjulte kostnader. ZO er en profesjonell hudpleie serie og behandlings tilbud og vil av den grunn naturlig havne i en høyere prisklasse da det forventes betydelig mer av disse produktene. Det betyr at selskapet må ligge langt fremme på feltet hudhelse. Pris er ikke en automatisk indikator på at noe er av høyere kvalitet. Du må se på helheten og hva et merke tilbyr innenfor ingridienser, innovasjon osv. Innimellom betaler mann utelukkende for merkenavnet. Anonymkode: 1b060...792 3
Roci Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har ikke bred erfaring med ZO produktene grunnet den høye prisen. Men det jeg har prøvd har vært utrolig bra til min hud. Hadde jeg hatt bedre råd ville jeg brukt produkter derfra mere jevnlig. Når du kjøper et produkt er det ikke bare selve ingridiensene du betaler for. Du betaler for innovasjon og forskning, fagkunnskap, merkevaren og merkevare oppbyggingen, lønns, drift og alle andre skjulte kostnader. ZO er en profesjonell hudpleie serie og behandlings tilbud og vil av den grunn naturlig havne i en høyere prisklasse da det forventes betydelig mer av disse produktene. Det betyr at selskapet må ligge langt fremme på feltet hudhelse. Pris er ikke en automatisk indikator på at noe er av høyere kvalitet. Du må se på helheten og hva et merke tilbyr innenfor ingridienser, innovasjon osv. Innimellom betaler mann utelukkende for merkenavnet. Anonymkode: 1b060...792 Dette! Jeg vil legge til at ZO er spesielt innrettet mot spesifikke "problemer" som solskader, pigmenteringer og fet/uren hud, og inneholder høye konsentrasjoner av aktive virkestoffer, noe som gjør at de anbefales brukt i samråd med hudpleier. Dette har nok også en fordyrende effekt. Et noe rimeligere merke som kan være et alternativ til ZO, er Medik8. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå