Linda Skrevet 17. mars 2002 #1 Del Skrevet 17. mars 2002 Heisann !!! Ei venninde anbefalte meg å ta en tur innom her for en ukes tid siden. Har nå lusket litt rundt her i kulissene, før jeg tok motet til meg i dag og registrerte meg!! Jeg har til og med skrevet et par innlegg!!! Jeg må bare si at jeg har et veldig godt førsteinntrykk!! Gleder meg til å bli kjent med dere her. _________________ Linda 1212[ Dette Innlegg er endret av: Linda den 2002-03-17 02:01 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 17. mars 2002 #2 Del Skrevet 17. mars 2002 Heisann Linda Kjempehyggelig! Velkommen, og måtte du trives! Siden du er ny vil jeg anbefale deg å lese FAQ, der finner du mange nyttige tips. Her finner du det 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 17. mars 2002 #3 Del Skrevet 17. mars 2002 Velkommen LInda. Her inne kan vi "være oss sjøl". Vi kan være alvorlige, seriøse, humoristiske, morsomme - ja det er plass for det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 17. mars 2002 #4 Del Skrevet 17. mars 2002 Hei hei Velkommen hit! Jeg kom innom KG for ca 1md siden, og bivirkningen er at man blir LITT hekta kan man si Må innom her hver dag for å snuse litt... Her kan du spørre om det du lurer på, og man lærer en hel del. Kjempespennende!! Enkelte kan være litt krasse og fordømmende, men det er ingenting å bry seg om; de vil som regel ha oppmerksomhet. KOS deg i forumet 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda Skrevet 17. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 17. mars 2002 Heisann Zafir, usikker og Hege !!! Takk for koselig velkommst. Jeg skjønner hva du mener om å bli litt hekta Zafir. Våknet i dag og bare måtte skru på pc'n med en gang for å sjekke!!! Heldigvis har jeg ikke tilgang på pc på jobben. Hvis jeg hadde hatt det ville jeg vel ikke fått gjort noen ting. "ses" igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 18. mars 2002 #6 Del Skrevet 18. mars 2002 Og du er velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #7 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei Linda, og velkommen til KG 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda Skrevet 19. mars 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 19. mars 2002 Takker for hyggelig velkomst Sexysadie og Vinga. klems fra,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 19. mars 2002 #9 Del Skrevet 19. mars 2002 Velkommen, Linda! Håper du vil trives her! Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 19. mars 2002 #10 Del Skrevet 19. mars 2002 Velkommen Linda! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 20. mars 2002 #11 Del Skrevet 20. mars 2002 Hei og velkommen Linda.. Alltid koselig å "treffe" nye brukere i dette forumet...Selv er jeg ganske kjent på disse sidene nå, først var jeg hekta på bryllupsforumet da jeg giftet meg sist sommer, og nå er det graviditetssidene som gjelder....og jeg er fremdeles hekta jeg også, må liksom innom hver dag å titte, samme hvor sent og trøtt jeg er...he-he.. ..gjett om mannen min er glad for det, ettersom vi har pc-en på soverommet!!! Lykke til, og håper du vil fortsette å trives her inne på forumet!! klemz12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppis Skrevet 20. mars 2002 #12 Del Skrevet 20. mars 2002 Ja, dette er en fantastisk sted! Jeg for min del er mest på bryllupssidene nå, men etterhvert blir det sikkert interessant med andre sider også.. for eksempel graviditet.. Takk til alle sammen for masse nyttoge tips og innspill! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 20. mars 2002 #13 Del Skrevet 20. mars 2002 Velkommen hit.Håper du kommer til å trives her. Eeeeeer så gøy her asså 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda Skrevet 20. mars 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 20. mars 2002 Heisann jenter!! Takker for hyggelig velkomst. Trives godt her foreløpig og jeg ELSKER diskusjoner med fart i !!!! Klemmer fra,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 20. mars 2002 #15 Del Skrevet 20. mars 2002 Til tross for nidkjære moderatorer også? Hege, moderator 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda Skrevet 20. mars 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 20. mars 2002 He he.... Jeg tror ikke jeg skriver så "galt" jeg da!!! Men jeg må si jeg blir nysgjerrig når jeg ser at et innlegg er redigert av moderator!!!!! _________________ Linda 1212[ Dette Innlegg er endret av: Linda den 2002-03-20 21:14 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 20. mars 2002 #17 Del Skrevet 20. mars 2002 Neida, du er flink du 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda Skrevet 20. mars 2002 Forfatter #18 Del Skrevet 20. mars 2002 Jeg prøver iallefall. Men jeg må si jeg blir KRAFTIG provosert noen ganger!!!!! Hittil har jeg klart å bite det i meg da...... Men bare vent....en gang sprenger BOMBEN !!!!!! He he he........ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå