KaffekoppQueen Skrevet onsdag kl. 22:18 #1 Skrevet onsdag kl. 22:18 Hvilke serier er det som er BRA og fengslende som Bridgerton? Har sett Downtown Abby og Call the Midwife. Prøvd meg på Outlander, men ikke fått helt grep på den…. Savner en god feel good serie!
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 02:00 #2 Skrevet torsdag kl. 02:00 Har du sett Queen Charlotte da? Som hører til serien? Anonymkode: f3ae9...fa6
KaffekoppQueen Skrevet torsdag kl. 06:04 Forfatter #3 Skrevet torsdag kl. 06:04 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du sett Queen Charlotte da? Som hører til serien? Anonymkode: f3ae9...fa6 Ja den er sett 🤭
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:16 #4 Skrevet torsdag kl. 06:16 The gilded age (HBO) Catherine the great (fjollete med artig!) The spanish princess, the white princess of the white Queen (handler om kvinnene/dronningene under rosekrigene i England) Reign (om Mary Stuart) Tudors (aldri fått sett den selv) Die Kaiserin Victoria Mye av dette er mer historisk, men fine serier 🥳 Anonymkode: 3eea1...7a1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:22 #5 Skrevet torsdag kl. 06:22 The Gilded Age. Likte den bedre enn Brudgerton Anonymkode: d92dd...6bf 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:46 #6 Skrevet torsdag kl. 11:46 Hvor mye av outlander har du sett? Jeg var ikke sikker på om jeg likte den i starten jeg heller, men etterhvert ble jeg hekta og nå er det en av mine favorittserier som jeg har sett flere ganger. Anonymkode: c0795...336
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:58 #7 Skrevet torsdag kl. 11:58 Poldark er fin! Forsytes Sanditon Anonymkode: 6e4a9...b07 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:22 #8 Skrevet torsdag kl. 16:22 Jeg falt av Outlander også. Får litt panikk om en serie er for lang. Den er evig lang. Anonymkode: 67201...95b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:12 #9 Skrevet torsdag kl. 17:12 The Forsytes på nrk. Anonymkode: 361c6...adc 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:22 #10 Skrevet fredag kl. 12:22 Jeg likte veldig godt Victoria (NRK) Anonymkode: dd30a...cfd
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:59 #11 Skrevet lørdag kl. 11:59 From Lark Rise to Candleford kan kanskje være noe for deg? Akkurat hvor du kan finne serien i dag vet jeg dessverre ikke, men den kan være verdt å lete opp. Anonymkode: c3ebb...66c
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:42 #12 Skrevet lørdag kl. 13:42 Jeg så nylig The Buccaneers på Apple TV. Veldig woke og ikke helt på nivå med Bridgerton, men koselig tidsfordriv. Anonymkode: ecf7b...f68
KaffekoppQueen Skrevet søndag kl. 11:42 Forfatter #13 Skrevet søndag kl. 11:42 Tusen takk alle sammen! Da skal jeg se om noen fanger meg! Apropos Outlander, kom meg aldri forbi 1 episode🙈At serier er lange (mange episoder og sesonger) er ikke negativt for meg 🙃
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:26 #14 Skrevet søndag kl. 12:26 KaffekoppQueen skrev (43 minutter siden): Tusen takk alle sammen! Da skal jeg se om noen fanger meg! Apropos Outlander, kom meg aldri forbi 1 episode🙈At serier er lange (mange episoder og sesonger) er ikke negativt for meg 🙃 Outlander tar seg opp. Gi det en ny sjangse☺️ Anonymkode: 28075...7c3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:32 #15 Skrevet søndag kl. 12:32 KaffekoppQueen skrev (53 minutter siden): Tusen takk alle sammen! Da skal jeg se om noen fanger meg! Apropos Outlander, kom meg aldri forbi 1 episode🙈At serier er lange (mange episoder og sesonger) er ikke negativt for meg 🙃 Sjekk «Vladimir», helt ny serie på Netflix. Så hele serien i går kveld. Anonymkode: c6f9c...904 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå