Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært stor fan av Jørgen Jæger sine krimbøker en god stund nå, likte spesielt godt de første i serien og Monster veldig godt. Syns det var forfriskende med en hovedkarakter som ikke var alkoholisert som veldig mange andre er. Og det er en tøff kvinnelig karakter med noe jeg setter pris på. Men nå som jeg holder på å lese den siste boken hans så lurer jeg på om han bør avslutte serien snart. Den er utrolig kjedelig. Og måten Jæger skriver på er utrolig gammeldags?! Altså det virker som at han prøver å gjøre språket litt ungt men det blir bare kleint fordi det skinner så igjennom at han er en eldre mann. Virker nesten som at han overforklarer ting, syns ikke det var sånn i tidligere bøker. 

Andre som har tanker om bøkene hans? 

Anonymkode: d1f13...be3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har vært stor fan av Jørgen Jæger sine krimbøker en god stund nå, likte spesielt godt de første i serien og Monster veldig godt. Syns det var forfriskende med en hovedkarakter som ikke var alkoholisert som veldig mange andre er. Og det er en tøff kvinnelig karakter med noe jeg setter pris på. Men nå som jeg holder på å lese den siste boken hans så lurer jeg på om han bør avslutte serien snart. Den er utrolig kjedelig. Og måten Jæger skriver på er utrolig gammeldags?! Altså det virker som at han prøver å gjøre språket litt ungt men det blir bare kleint fordi det skinner så igjennom at han er en eldre mann. Virker nesten som at han overforklarer ting, syns ikke det var sånn i tidligere bøker. 

Andre som har tanker om bøkene hans? 

Anonymkode: d1f13...be3

Har lest alle bøkene hans, og har ikke samme oppfatning om deg. Derimot synes jeg bøkene blir bedre og bedre, og den siste - Narrespill - er den desidert beste med tanke på tema!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...